Италианският производител на суперкари Ferrari представи своя първи сериен (PHEV) хибрид Ferrari SF90 Stradale с обща мощност на двигателите 1000 конски сили. В тази серия автомобили вече се предлага хибридния модел LaFerrari, но неговият акумулаторен блок не може да се зарежда от външна мрежа.

1 от 4

Използва се задвижване на всички колела, като мощността на бензиновия двигател е 780 конски сили и въртяща момент 800 Nm, а сумарната мощност на трите електродвигателя е 220 конски сили (162 KW). Двата електродвигателя са поставени на предната ос, а третият MGUK (Motor Generator Unit, Kinetic) се намира между ДВГ и скоростната кутия. В резултат от това ускоряването от 0 до 100 км/ч става само за 2,5 секунди, а до 200 км/ч – за 6,7 секунди.

1 от 3

Моделът Ferrari SF90 Stradale е оборудван с акумулаторен блок с мощност едва 7,9 KWh, но с едно зареждане може да измине 25 км в изцяло електрическия режим eDrive. Електродвигателите се използват за контрол на пътуването и за движение на заден ход. Това е опростило скоростната кутия, която дори няма задна скорост.

Предвидени са четири режима на движение: eDrive – ДВГ е изключен, работят само електродвигателите; Hybrid – по подразбиране, работят и четирите двигателя, а ДВГ периодично се изключва за по-икономично придвижване; Performance – шофьорски режим, ДВГ работи през цялото време, като зарежда батериите когато мощността не се използва изцяло; Qualify – всички двигатели работят с максимална мощност, като основният приоритет е бързината.

Продажбите на Ferrari SF90 Stradale са обявени за 2020 година, а цената не бе съобщена.