Италианският производител на суперкари Ferrari представи своя първи сериен (PHEV) хибрид Ferrari SF90 Stradale с обща мощност на двигателите 1000 конски сили. В тази серия автомобили вече се предлага хибридния модел LaFerrari, но неговият акумулаторен блок не може да се зарежда от външна мрежа.
Използва се задвижване на всички колела, като мощността на бензиновия двигател е 780 конски сили и въртяща момент 800 Nm, а сумарната мощност на трите електродвигателя е 220 конски сили (162 KW). Двата електродвигателя са поставени на предната ос, а третият MGUK (Motor Generator Unit, Kinetic) се намира между ДВГ и скоростната кутия. В резултат от това ускоряването от 0 до 100 км/ч става само за 2,5 секунди, а до 200 км/ч – за 6,7 секунди.
Моделът Ferrari SF90 Stradale е оборудван с акумулаторен блок с мощност едва 7,9 KWh, но с едно зареждане може да измине 25 км в изцяло електрическия режим eDrive. Електродвигателите се използват за контрол на пътуването и за движение на заден ход. Това е опростило скоростната кутия, която дори няма задна скорост.
Предвидени са четири режима на движение: eDrive – ДВГ е изключен, работят само електродвигателите; Hybrid – по подразбиране, работят и четирите двигателя, а ДВГ периодично се изключва за по-икономично придвижване; Performance – шофьорски режим, ДВГ работи през цялото време, като зарежда батериите когато мощността не се използва изцяло; Qualify – всички двигатели работят с максимална мощност, като основният приоритет е бързината.
Продажбите на Ferrari SF90 Stradale са обявени за 2020 година, а цената не бе съобщена.