Google демонстрира за пореден път желанието си да подпомага разработчиците на Android приложения с новта услуга за Google Play с името Rewarded Products.
Услугата, която компанията представи тази седмица, помага на разработчиците да предлагат на потребителите си различни облаги, като игрова валута или съдържание в замяна на преглед на видео реклама. На страниците на блога на разработчиците на Android приложения, Патрик Дейвис, продуктов мениджър за Google Play обяснява, че Rewarded Products е задвижвана от AdMob технологията на компанията, която предоставя на разработчиците достъп до широк спектър от рекламно съдържание. Това, което ще е нужно да направят те е създаването на няколко допълнителни API заявки, с което ще добавят Rewarded Products към своето приложение. Услугата, която в момента е в бета стадий на тестване, може вече да бъде достигната от конзолата на Google Play. Дейвис дава и конкретен пример за използването на услугата: вмъкване на кратка реклама между отделните нива на мобилни игра:
Новата услуга се очаква да е печеливш сценарий и за трите страни. За Google, още по-добра връзка и печалба от рекламодателите и рекламните агенции, за разработчиците – по-добра монетизация на апликациите и труда им, а за потребителите – различни нематериални облаги, които да направят техните развлечения още по-приятни.
Прочетете още
- 20:42 Два счупени световни рекорда - Карлос Насар с безупречно представяне в Кишинев!
- 16:11 Великден в писма: Какво бих казал на себе си в мълчаливата събота
- 15:00 Великденски "поздрав": Замериха кола с яйца в Ямбол СНИМКА
- 19:00 55 предписания са били игнорирани в ОПУ - Смолян, бебето плати с живота си