Въпрос беше само на време яйцето, което стана най-харесваният пост в Instagram, да стане част от нечия реклама. Първа от големите компании се усети стрийминг платформата Hulu, която използва яйцето за нестандартна реклама в края на най-гледаното телевизионно събитие в Съединените щати – финала по американски футбол.

Hulu закупи 30-секунден рекламен блок веднага след края на мача, който струва десетки милиони долари. Самото яйце има над 9.8 милиона последователи, така че всеки негов спонсор със сигурност ще получи много очи.

Hulu наскоро намали месечната си такса от 8 на 6 долара и то в момент, когато Netflix вдигна своята, така че това е едно послание, което компанията иска ясно да представи на потребителите.

Всъщност, първият, който искаше да се възползва от неочакваната популярност на яйцето в Instagram, бе PR компанията Jerry Media. Тя възнамеряваше да „скрие“ в него призив за импийчмънта на президента Доналд Тръмп. Безвкусната шега обаче не намери съмишленици и огранизацията Need to Impeach, на която бе предложена идеята, я отхвърли.

И тогава на преден план излезе Hulu.

В крайна сметка, рекламата се оказа зов за публичен диалог по проблемите на психическото здраве в Америка заедно с огранизацията Mental Health America.

„Един на всеки пет американци живее с някакъв психически проблем“, споделят от Mental Health America и благодарят, че яйцето е насочило вниманието на обществото върху това.

Ако едно виртуално яйце получава толкова внимание в дадено общество, може би то – обществото, не яйцето – наистина има проблем и трябва да говори за него, нали?