Несекващата борба между индийския канал T-Series и PewDiePie за това кой ще е YouTube създателят на съдържание с най-много абонати се пренесе на едно неочаквано място: ефира на най-гледаното ТВ събитие в Съединените щати.

Кампанията Subscribe to PewDiePie стана аст от шоуто на Super Bowl по един доста нестандартен начин. Джими „MrBeast“ Доналдсън, друг популярен YouTube творец, организира група приятели, носещи тениски с едноименното послание в подкрепа на шведа Феликс Келберг. Закупили скъпи билети стратегически точно зад вратата на Лос Анджелис Рамс, хората попадаха в кадър всеки път, когато действието се развиваше там. Те дори станаха част от стрийма на ESPN няколко пъти.

Именно Доналдсън е сред най-верните поддръжници на своя колега в битката с индийците от T-Series, чиито музикални клипове привличат рекорден брой абонати. T-Series се опитва да измести PewDiePie от върха от няколко месеца, но скандалният швед също не се дава: за последния месец той има пет милиона нови абонати, а всяка седмица към канала се присъединяват хиляди нови зрители. И той, и индийците имат над 80 милиона абонати.

Други YouTube знаменитости като Джъстин Робъртс също се притекоха на помощ, купувайки скъпи реклами в полза на PewDiePie на Таймс скуеър.

Доналдсън, най-известен с това, че харчи прекалено много пари за приятели и каскадни клипове, се пошегува, че ще даде стотици хиляди долари за реклама в Super Bowl, но PewDiePie го помоли да не го прави в един от неговите клипове. Посещаването на Super Bowl и насочването на вниманието към кампанията по този начин вероятно е нещо, което PewDiePie може да оцени, без да се налага да се тревожи за създателите на YouTube, които харчат твърде много пари за една толкова странна кампания.