Кампанията Subscribe to PewDiePie стана аст от шоуто на Super Bowl по един доста нестандартен начин. Джими „MrBeast“ Доналдсън, друг популярен YouTube творец, организира група приятели, носещи тениски с едноименното послание в подкрепа на шведа Феликс Келберг. Закупили скъпи билети стратегически точно зад вратата на Лос Анджелис Рамс, хората попадаха в кадър всеки път, когато действието се развиваше там. Те дори станаха част от стрийма на ESPN няколко пъти.
Именно Доналдсън е сред най-верните поддръжници на своя колега в битката с индийците от T-Series, чиито музикални клипове привличат рекорден брой абонати. T-Series се опитва да измести PewDiePie от върха от няколко месеца, но скандалният швед също не се дава: за последния месец той има пет милиона нови абонати, а всяка седмица към канала се присъединяват хиляди нови зрители. И той, и индийците имат над 80 милиона абонати.
Други YouTube знаменитости като Джъстин Робъртс също се притекоха на помощ, купувайки скъпи реклами в полза на PewDiePie на Таймс скуеър.
Доналдсън, най-известен с това, че харчи прекалено много пари за приятели и каскадни клипове, се пошегува, че ще даде стотици хиляди долари за реклама в Super Bowl, но PewDiePie го помоли да не го прави в един от неговите клипове. Посещаването на Super Bowl и насочването на вниманието към кампанията по този начин вероятно е нещо, което PewDiePie може да оцени, без да се налага да се тревожи за създателите на YouTube, които харчат твърде много пари за една толкова странна кампания.
Прочетете още
- 08:00 Скандално решение на Община Карлово за закупуване на нов автомобил на фона на нерешени проблеми
- 10:00 Коринт канал ми върна умението да пристигам и да се учудвам
- 09:00 Ето какво ще бъде времето през октомври
- 23:00 Дневен хороскоп за 28 септември: Близнаци, сигурно ще правите грешки, но не се отчайвайте