Правото на потребителите на социалната мрежа X (преди Twitter) за приходи от реклама ще се определя от наличието на платен абонамент X Blue, при липса на такъв парите ще останат в сметките на собственика на платформата, каза американският предприемач Илон Мъск. „За да имате право на дял от приходите от реклама, трябва да сте абонат на X Premium (Blue). В противен случай парите за реклама ще останат при X, ако не сте абонат на X Premium (Blue),“ пише Мъск на своята страница.
Край с прочутата синя птичка в логото на Twitter
Той добави, че абонаментът е достъпен за всички потребители. X през април тази година добави функция за монетизиране, която позволява на потребителите да печелят от съдържанието на техния канал чрез въвеждането на платен абонамент. Илон Мъск уточни, че потребителите ще могат да получават пари за своите текстове, снимки и видеоклипове, публикувани в платформата. Платеният абонамент X Blue позволява по-специално да се увеличи видимостта на акаунта и обхватът на публикуваните съобщения.
По-рано френската Национална комисия за изборно и политическо финансиране заяви, че платеният абонамент X Blue е нов метод за рекламиране на спонсорство, което от своя страна е забранено от един от членовете на френския избирателен кодекс.
Прочетете още
- 18:00 Митове и джапанки: Гръцката полиция срещу българския турист (или обратното)
- 13:00 Мъж отмъкна колело и го скри… за да не му го откраднат, докато търси плячка СНИМКИ
- 11:00 Дете на 1 годинка хвана лопата и метла - засрами кмета на Сопот СНИМКИ
- 15:00 Когато единствената ти мечта е да се бориш. Думите на малкия Митко учат на уроци