В резултат на високата потребителска удовлетвореност Wi-Fi релето Shelly 1 на компанията вече е с бадж Amazon’s Choice

Алтерко Роботикс, българската IoT се похвали, че е регистрирала рекордни продажби на продуктите Shelly280 000 продадени бройки само за последните 3 месеца на 2018 г.

Компанията обяви това по време на участието си в най-голямото изложение за потребителска електроника в света CES 2019. Устройствата за автоматизация на дома Shelly, чрез които на практика можете да контролирате всичко в жилището си, както и да следите консумацията на ток, вече са хит на над 90 пазара по цял свят. Водещи пазари за бранда са Германия, Италия, а вече и САЩ.

Продуктите от марката Shelly могат да бъде закупени и в Amazon, където в момента смарт релетата Shelly 1 и Shelly 2 са сред най-продаваните продукти за умен дом. Високата потребителска удовлетвореност от качеството на продукта, от цената и от коректността при доставка също така накара гигантa при онлайн търговията Amazon наскоро да постави бадж Amazon’s Choice на Shelly 1.

„Ние в Алтерко Роботикс разработваме всичките си устройства с грижа за всеки малък детайл. От концепцията до изпълнението и от проектирането до хардуера, нашите продукти съчетават в себе си практичност с надеждност, автономност и мобилност със сигурност на данните, безжичен и удобен контрол с модерен дизайн. През последните няколко години Алтерко Роботикс се превърна в една от най-бързо развиващите се IoT компании и днес нашите продукти могат да бъдат намерени на пазарите в целия свят. Дори достигнахме ниво Amazon’s Choice. Това само доказва, че работим в правилната посока и ни мотивира да продължаваме да правим иновации. Така че, очаквайте още новини от нас съвсем скоро”,

Това коментира изпълнителният директор на Алтерко Роботикс Димитър Димитров.

Пред хиляди посетители на форума в Лас Вегас компанията представи и трите модела от хитовата серия детски GPS/GSM часовници MyKi, позволяващи на родителите да следят местоположението на децата си: MyKi Watch, MyKi Touch и най-новия продукт от бранда MyKi Junior.

MyKi е един от най-успешните брандове, създадени в България, и продължава да жъне успехи у нас и по света

Продажбите на трите модела часовници вече надхвърлят 500 000 бройки. Часовниците са налични в мрежата на над 30 мобилни оператора в партньорство с водещи телекоми като Deutsche Telekom, Telenor, A1, Vodafone, Ooredoo Qatar, Telekom Austriа, Go Malta, Elisa Естония и Vodafone Унгария и могат да бъдат намерени в комплект с атрактивни абонаментни планове в търговските им мрежи.

На изложението Алтерко Роботикс демонстрира още разработките си в областта на здравеопазването – детският смарт термометър MyKi Care, и тракер устройствата за домашни любимци MyKi Pet и за автомобили и товари MyKi Auto. Часовниците, тракерът за животни и термометърът в момента жънат успехи по света, а MyKi Auto, като най-нов продукт на компанията, набира все по-голяма популярност и съвсем скоро се очаква да достигне високите нива на продажби на Shelly и MyKi.