Вместо това, държавата ще се съсредоточи върху изграждането на маршрут между Мерсед и Бейкърсфийлд, който минава покрай градове като Фресно. Това ще е за сметка на най-големите градове в Калифорния, но все пак е вероятно да доведе до „икономическа трансформация“ за тази част от щата, която не получава толкова внимание, колкото големите крайбрежни градове. Нюсъм не изключи възможността да завърши останалата част от линията и предложи да се настоява за повече публично и частно финансиране.
Проектът за влакове, свързващи повечето големи градове в щата със скорост 220 км/ч, първоначално бе оценен на 45 милиарда долара. Въпреки това, финалната оценка на разходите ги завиши до 77 милиарда долара. Това го превърна в мишена за критиците, които смятат проекта за загуба на пари, които иначе биха могли да бъдат похарчени за по-добри каузи.
Планът предвиждаше всички градове по трасето да бъдат свързвани с отсечки, позволяващи скорост над 320 км/ч.
И още нещо – след тези внезапни спирачки изглежда все по-малко вероятно транспортният проект да разкрие онези над 300 000 работни места, обещани преди десетилетие, когато за пръв път се заговори за високоскоростния влак.
Прочетете още
- 14:00 Как да си направим кална алея пред блока – пловдивчанин ни показа СНИМКИ
- 12:00 Ще се къпят в щастие: три зодии, които ще имат късмет до края на април
- 15:00 Баба къса теменужки в Морската градина, в Мрежата се разрази дискусия СНИМКИ
- 13:22 Зверско задръстване на изхода на Симитли по пътя за Кулата СНИМКИ