Машината ще вади до 340 к.с. по време на квалификациите и в режим FanBoost (272 к.с. в нормални състезания, 306 к.с. в режим на атака) и достига 100 км/ч доста бързо – за 2.8 секунди. Има батерия от 52kWh, за да издържи за цялото състезание.
Тези показатели изглеждат познати и те трябва да са такива – те са сравними с това, което ще получите от конкуренти като Jaguar. Докато участниците във Формула Е не се нуждаят от идентични компоненти тази година, изискванията на лигата ще диктуват общо ниво на ефективност.
Това все още не е последната версия и ръководителят на моторния отбор Тото Волф предупреждава, че има „много работа, която трябва да се направи преди два автомобила на Mercedes да започнат да участват във Формула Е на 15 декември. Все пак това е голяма стъпка и забележително е, че Mercedesе единственият автомобилен производител, който участва и във Формула Е и във Формула 1. Не че може да очаквате по-малко този сезон. Компанията стартира EQC SUV тази година, а състезанията ще служат като промоционален инструмент и ще събират информация за бъдещите електромобили.