Преглеждайки документа, много от тези опасения засягат миналото, особено през 2017 г., когато поредица от разкрития за корпоративната култура, отношението към водачите и пътниците и други злоупотреби доведоха до напускането на главния изпълнителен директор Травис Каланик.
Според Uber, тя има около 91 милиона активни потребители месечно, които или са се възползвали от превоз, или са получили Uber Eats доставка. Това число е от Q4 на 2018 г. и е с 35% повече от предходната година с 3,9 милиона шофьори и 1,5 милиарда пътувания през тримесечието.
Uber също така даде известна представа за плановете си за самостоятелно управление, като каза:
„По пътя към потенциалния бъдещ автономен автомобилен свят, ние вярваме, че ще има дълъг период на хибридна автономия, в която автономните превозни средства ще бъдат разгърнати постепенно според специфична употреба, докато водачите продължават да обслужват най-голямото потребителско търсене“.
Както обикновено при такива процеси, списъкът на рисковете включва всичко, което може да се обърка за компанията, включително увеличено регулиране, намаляване на репутацията или изоставане от конкурентите. За Uber това включва не само по-горните аспекти на нейното минало, споменати по-горе, но и въпроса как да се опита да постигне рентабилност, като същевременно поддържа цените, които клиентите са очаквали, и компенсацията, която е приемлива за водачите. Очаква се това да е едно от най-големите технологични IPO-та досега с оценка над 120 млрд. долара и то само месец след като основният конкурент Lyft обяви акциите си на свободния пазар, разкривайки над 30 милиона пътници и малко под два милиона шофьори.