Шантава история доби популярност в социалните мрежи. И има защо. 3 милиона оставени между две стъкла, не е често срещана гледка. Оказва се, че компания, произвеждаща защитно фолио, си прави реклама. Материалът има за цел да се постави на прозорци, за да ги направи по-здрави. Изглежда невъзможно, но въпросното фолио има сложни технически характеристики. Най-общо представлява супер здрава пластмаса.
Атрактивната реклама е видяна преди години във Ванкувър до автобусна спирка.
Ентусиасти, решени да спечелят 3-те милиона долара, не липсваха.
Цялата инсталация е поставена за един ден. Охранителен екип е ангажиран да след развоя на събитията. Така под зоркия им поглед, случайни минувачи са опитвали да счупят прозореца.
Както вероятно се досещате никой не успява да спечели сумата.
Превод: GlasNews.bg