История за разочарована клиентка привлече вниманието на потребителите в социалните мрежи.

Мария Русева твърди, че е получила фалшиви обувки на марката „New Balance“, след като си ги поръчала от популярния онлайн магазин Modivo.

Във видео, публикувано в профила ѝ в TikTok, където има близо 50 хиляди последователи, жената детайлно показва двата чифта обувки, които според нея ясно се различават от оригиналните модели.

„Сами можете да видите разликата - оригиналните са по-широки отстрани, а другите изобщо не са. При белия модел разликата е още по-голяма. Връзките са различни като материя, отвътре са доста различни също. В няма чак таква разлика, но единият е малко по-голям от другия. Оригиналните отвътре са много меки, докато тези, които са фалшиви, са супер твърди. Дори подметките отдолу са тотално различни“, обяснява Мария във видеото си, докато показва обувките.

Според нея, обувките, които е получила от Modivo, нямат нищо общо с качеството и усещането на оригиналните „New Balance“.

„Доста съм разочарована“, признава жената, която е очаквала гаранция за автентичност.

Русева завършва видеото си с въпрос към аудиторията:

„Вие имали ли сте подобен опит и с кои сайтове?“, което провокира десетки коментари от потребители, споделящи свои съмнения за подобни случаи при онлайн пазаруване.

Любопитното е, че на официалния сайт на Modivo ясно е заявено:

„Като официален дистрибутор, работим само с доказани и доверени бизнес партньори. Гарантираме високо качество и само оригинални продукти. Можете да бъдете сигурни, че винаги купувате най-доброто“.

Това твърдение контрастира с преживяването на Мария и поставя въпроси относно контрола върху стоките, които достигат до крайните клиенти.

@maria.ruseva Пратиха ми фалшиви обувки от Modivo на New Balance! Случвало ли ви се е и с кои сайтове? Напишете в коментар! #fake #newbalance #shoes #обувки #реплики ♬ original sound - Maria Ruseva |UGC|SMM| CREATOR

Онлайн магазинът Modivo, който оперира в няколко европейски държави и е известен с богатия си каталог от модни марки, засега не е коментирал случая публично.

Междувременно видеото на Мария Русева продължава да се разпространява в социалните мрежи, предизвиквайки дискусия за това доколко потребителите могат да бъдат сигурни в произхода на стоките, купувани онлайн - дори когато става дума за магазини, представящи се като „официални дистрибутори“.