Летенето винаги е стресиращо и всеки пътник иска екипажът да се отнася към него по специален начин. Ще ви покажем как да постигнете това.
Тези, които плащат повече, получават повече: въпреки че това твърдение е правило за пътуване със самолет, пътниците все още могат да получат изключителна услуга по друг начин.
Благодарение на това, вие ще бъдете третиран като специален клиент
Стюардесата Аманда Плева в своя блог описа в кои ситуации обслужва някои пътници по-добре от други. Тя написа, че най-лошата част от работата й не е когато изтрие нечие повръщано от пода или да изслушва изблиците на гневен пътник. А тогава, когато момичето застава на вратата на самолета и поздравява хората, а тези от своя страна просто я игнорират. Разбира се, приветливостта „не е включена“ в цената на билета, обаче никой не е отменил правилата за учтивост. И това би улеснило малко стюардесата.
Според Плева ВИП пътниците са най-дружелюбните. Но това се дължи повече на факта, че в първи клас летят по-малко хора. Следователно, те имат повече време да установят контакт по време на полета.
Момичето уверява, че мнозина просто не разбират, че учтивостта и добронамереността вършат чудеса. Ако човек поздрави и се усмихне, нека бъде сигурен, че екипажът ще забележи това и ще му се отблагодари: в един случай - с безплатно питие, в друг - с трансфер на празно място, в трети - просто с екстра обслужване.
Стюардесата подчертава, че тя и нейните колеги ценят приятелските лица и винаги им откликват.