Стюардеса разкри метода, който използва, за да помогне на млади семейства, когато пътниците на самолета отказват да сменят местата си, за да бъдат настанени децата. Това обаче може да бъде истинско наказание за замесените.
Митра Амирзаде, стюардеса, базирана в Орландо, каза пред The Wall Street Journal, че когато усилията за посредничество се провалят и дете е замесено в случая със смяна на места, тя говори с други пътници, желаейки на семейството да бъде помогнато.
Понякога г-жа Амирзаде възлага на упорити пътници отговорността да забавляват децата, които седят сами, като наказание: „Добре, значи ще гледате малкото дете?“
„Тогава ще поискате техните закуски и техните книжки за оцветяване, защото те ще се нуждаят от това“, което на практика кара онези, които не искат да се сменят с родителите на малчуганите, да бъдат бавачки по време на пътуването.
Въпреки това, стюардесата каза, че тя почти не се меси , когато двойки са разделени, но искат да седнат заедно, тъй като тя не иска пътниците, които плащат, да бъдат „принудени“ да си разменят местата.
Г-жа Амирзаде добави: „Следващия път, когато усетите, че се ядосвате или разочаровате, че не получавате мястото, което искате, трябва да си припомните, че не сте платили, за да изберете мястото си. В противен случай щеше да си в него.“
Член на екипаж, също представител на профсъюза на авиокомпания, която таксува за разширен избор на място, каза, че се сблъсква със случаи на размяна на места при около 80 процента от месечните си полети, пише independent.co.uk.
Противоречивият етикет за смяна на места по време на полетите се превърна в често срещан дебат, тъй като таксите за предварително резервирани места скочиха.
Превод: GlasNews.bg
ауу.. 09:49, 16.04.2024
Ужасна простотия сте поместили днес.Защо ни причинявате това?