Поздравяването на стюардесите на вратата е просто част от ритуала, когато се качвате на самолета - поздравявате, след което неловко се промъквате по пътеката, чакайки другите да седнат, за да можете да заемете мястото си.
Но за екипажа всичко се случва по причина, която е различна от това да бъдем просто учтиви, пише ladbible.com.
Защото, докато те ни поздравяват по съвсем конкретна причина, служителите очевидно тайно запомнят лицата ни, ако отговаряме на определени критерии.
Да, докато стоите там в най-добрия си анцуг на летището или с чанта, пълна с дрехи за три дни, екипажът по същество ви преценява.
Ръководителят на кабината Дуйгу Ерен Тойса от Turkish Airlines обяснява пред Travel + Leisure, че когато посрещат пътниците в самолета, „те също така анализират редица важни фактори, които могат да допринесат за преживяването по време на полет“.
И това е така, защото те се подготвят за всяка ситуация.
„Те идентифицират пътниците, които могат да окажат помощ при извънредна ситуация“, обяснява Тойса, „както и пътниците, които могат да се нуждаят от допълнителна помощ в извънредна ситуация, например възрастен или ранен човек.“
Така че, когато се качвате на борда, екипажът е склонен да ви погледне тайно, за да разбере дали може да сте нервен или уязвим, или просто много удобен, за да ви има наблизо, когато нещата се объркат.
Опитната стюардеса Джанис Бриджър също обясни в Quora критериите, които използва, когато посреща пътниците на борда на самолета.
Тя е склонна да следи за хора, които могат да се нуждаят от помощ, както и за такива, които биха могли да й помогнат в случай на спешност.
„Ако видя някой, който е мускулест, мощен, силен, в добра физическа форма, запомням лицето му и си записвам къде седи“, пише Бриджър.
„Смятам този човек за източник на информация за мен. В случай на нападение по време на полет или срещу мен, това са моите хора, с които мога да се свържа. Ако ситуацията изглежда, че може да се развие, ще попитам частно и дискретно някой от тези хора дали би бил готов да ни помогне, ако е необходимо.“
Тя също така обясни как се опитва да научи дали някой от пътниците също е „служител на авиокомпанията“, защото те са „ресурс“ за нея.
„Те знаят как да се справят със ситуациите също толкова добре, колкото и аз, и са обучени да се превърнат в незабавен „член на екипа“, като се впишат веднага, ако е необходимо. Те са безценен ресурс за мен и ми харесва да знам кои са и къде седят", обяснява тя.
Така че, ако се надявате да бъдете анализирани като потенциален герой, по-добре започнете да помпате мускули преди полета си.
Превод: GlasNews.bg