Бъдещето вече е тук! Някога дигиталните технологии ни помагаха в изчисленията и търсенето на информация, след това направиха възможно общуването на хората от различни краища на земята, след това ни позволиха незабавно да обменяме съобщения и снимки, да живеем други животи в игри, и сега се приближихме до метавселените.
И така, готови ли сме? Бъдещето представлява виртуални модели – хора, създадени изцяло от човек и компютър. Тези инфлуенсъри вече печелят пари от рекламни договори с големи модни къщи, снимат се с известни личности и не се уморяват и не правят грешки. Приятно гледане: най-добрите виртуални инфлуенсъри от цял свят в нашия материал.
Лил Микела (САЩ)
19-годишната Лил е създадена от компютърната компания Brud. Повече от 3 милиона души вече са се абонирали за профила на фалшивото момиче. Тя участва в много фотосесии и дори записва музикален албум. Днес Лил е един от най-популярните виртуални модели в забранената мрежа.
Между другото, една публикация от Lil Mikella струва 6500 паунда, а годишният доход се оценява на 8,9 милиона паунда. Виртуалният модел блесна на страниците на списанията Vogue и Wonderland. Момичето, което не съществува в реалността, участва активно в различни социални движения, включително кампании за правата на сексуалните малцинства и в подкрепа на чернокожите.
През 2018 г. Лил беше включена в списъка на 25-те най-влиятелни личности в интернет, заедно с Риана и Доналд Тръмп.
Бермуда (САЩ)
Зашеметяваща кракавица и най-добра приятелка на Микела е Бермуда. Истински бунтар и гореща мацка. Появи се през 2018 г., когато хакна акаунта на Микела и изтри всичките й снимки, като ги замени със свои собствени снимки. Може да се счита за отличен рекламен ход.
Бермуда ходи в салони за красота, разхожда се с кучето си, наслаждава се на сладолед, пътува и изобщо живее като всички звезди от забранената мрежа. Почти 235 хиляди души следват нейния профил. Виртуалният модел подкрепя Доналд Тръмп.
Цената за един пост на Бермуда достига 1020 паунда, а годишният доход се оценява на 440 000 паунда.
Нунуюри (Япония)
Nunuyuri е въплъщение на стил и луксозен начин на живот. Моделът се появи през февруари 2018 г. Само за няколко години тя успя да постигне невероятен успех в шоубизнеса. Нунуюри успя да участва в кампанията на Ким Кардашиян и нейната козметична марка KKW, да си сътрудничи с Dior, Balenciaga и други известни марки.
Отличителна черта на Нунуюри е нейният кукленски външен вид, което я прави доста нереалистична. Това обаче е основната характеристика на модела.
Имма (Япония)
Imma е виртуален модел, който лесно може да бъде сбъркан с истинско момиче. Работиха старателно върху външния й вид - Имма може да се похвали с реалистични изражения на лицето, детайлен грим и плавни движения (ако говорим за видео). Моделът обича японската култура, кино и изкуство. Всъщност Имма е най-доброто въплъщение на японската поп култура. Освен това обича модата и е купонджийка.
Студиото 3D Modeling Cafe, което е специализирано в специални ефекти за филми и компютърни игри, работи върху външния вид на Имма. Тя не само публикува модни снимки, но дори пише истории.
Блогът на Имма има 406 хиляди абонати. Тя вече си сътрудничи с марката за луксозни автомобили Porsche и дори се появи на корицата на списание CGWorld.
Една публикация от Имма струва 908 паунда, а годишният й доход се оценява на 498 000 паунда. За всяка красива снимка в Instagram експертите транспонират анимираната глава на виртуалния модел върху реално човешко тяло и реална среда. Резултатът е зашеметяващ хиперреалистичен ефект.
Миналата пролет Имма участва във фотосесия за японската версия на списание iD заедно с реалните модели Асакава Ара и Майбен. Интересува се от японската култура, филми и изкуство.
Зинн Пластикбой (Япония)
Имма има брат на име Zinn. Той е запален купонджия, който е луд по модни артикули и бижута. Той обича кучета и се опитва да прекарва повече време със сестра си. Сега Zinn има повече от 36 хиляди абонати, а цената за една публикация започва от 233 паунда.
Шуду Греъм (Англия)
Може би най-забележителният виртуален модел може да се счита африканската красавица Шуду. Тя има елегантен и запомнящ се външен вид, благодарение на който много марки искат да я накарат да рекламира техните проекти и продукти.
Шуду често се появява на червения килим на музикални и филмови награди и участва в колаборации с млади и вече известни дизайнери. Забавно е, че веднъж известната супермодел Mystery Banks я обърка с истинско момиче и беше много изненадана да научи истината. Виртуалният модел вече участва в рекламна кампания на елитната френска модна къща Balmain. Цената за един пост за модел започва от 791 паунда, а годишният й доход се оценява на 96 000 паунда.
Виртуалната черна красавица е създадена през 2017 г. от британския художник и фотограф Камерън Джеймс Уилсън. Той използва 3D технология, за да въплъти сила и красота, които не се виждат достатъчно в медийния пейзаж. Мнозина отбелязаха, че външният вид на Шуду много напомня на виртуалната реалност Наоми Кембъл.
Алиона Пол (Русия)
Aliona Paul е руски виртуален модел. Тя е дигитален моден дизайнер и художник. Алиона обича да общува с абонатите си и не пропуска възможността да сподели с тях своите мисли по всяка тема, която я тревожи.
Моделът претърпя много трансформации. Когато се появи за първи път, мнозина я нарекоха „GTA на минимална заплата“. С течение на времето обаче технологията помогна на Aliona да стане по-реалистична и почти жива.
Блавко (САЩ)
Blavko е мистериозен модел и всичко това благодарение на маските, които постоянно носи на лицето си (тази функция е измислена от създателите на модела). Blavko е известен със своя уличен стил, нахална личност и лицеви татуировки. Блавко има над 155 хиляди абонати в забранената социална мрежа.
Цената за един пост в акаунта на Блавко започва от 598 паунда, а годишният му доход се оценява на 159 000 паунда.
„Лошият“ Блавко е третият герой, създаден от Бруд. Предпочита уличния стил, държи се нахално и носи татуировки по лицето и тялото си. Потребителите на Instagram са във възторг от горещия красавец. Постоянно го обсипват с комплименти, наричайки го „секс символ сред роботите“. Подобно на много други AI инфлуенсъри, мъжът участва във видеоклипове в YouTube, в които говори за своя „живот“ и музикални албуми.
Таласия (Индонезия)
Talasya е „родена“ през 2018 г. и живее като обикновено истинско момиче. Тя се занимава с музика, обича художествени изложби и винаги посещава седмиците на модата като почетен гост. Почти половин милион души следят ежедневието на компютърното момиче.
Риа (Япония)
Риа е модерно японско момиче, което привлича със своята красота и изтънченост. Днес Рия има повече от 28 000 абонати, а цената за една публикация в социалните мрежи на момичето започва от 188 паунда. Годишният доход на Рия се оценява на 35 000 паунда.
Рия вече успя да си сътрудничи с много известни марки, включително Valentino, Clarins, Mercedes-Benz. Между другото, тя също се появи на корицата на списание Harper's BAZAAR Arabia.
Героинята с изкуствен интелект е създадена от първата японска агенция за виртуални личности Aww Inc и компанията ModelingCafe. Миналия ноември Риа, заедно с Има и Шуду, се появиха на страниците на модното издание BAZAAR Arabia.
Полковник Сандърс (САЩ)
Марката KFC също реши да бъде модерна и създаде CGI инфлуенсър за себе си. Ето как изглежда новият им полковник Сандърс.
Дагни (САЩ)
Дагни е един от моделите на първата в света виртуална агенция The Diigitals. Целта на последната е да има повече фалшиви хора на страниците на любимите ни списания, на снимки в интернет и дори на модните подиуми.
Берн (САЩ)
Сред виртуалните момичета има и модели с голям размер. Една от тях е Брен, която също е част от агенция The Diigitals.
Лиам Никуро (Япония)
Лиъм е наричан първият виртуален мъж на Япония. Неговите създатели са компанията 1sec Inc, която обяви за цел да съчетае реалността и дигиталния свят.
Сая (Япония)
Японците Теруюки и Юка Ишикава създадоха тази виртуална ученичка през 2015 г. Те не спират дотук и дори днес продължават да подобряват своя модел. Можете да следите проекта им на сайта на Saya Project.
????????????️????☘️⛄????????????????????????????????????????????????????️????️????️⚡⚡ 12:51, 14.12.2023
Da11g24 9okto ligi