Когато 27-годишният Тецуя Инуе започнал да управлява Asahi Ryokan - хотел във Фукуока, Япония миналата година, собственост на баба му - той се зачудил как може да подобри бизнеса. И му хрумва следната идея - ами ако той може да използва интернет, за да привлече нова публика и нов поток от приходи?

Сега гостите, които идват в Asahi Ryokan, имат възможност да плащат само ¥ 100 (около 1 долар) на вечер, за да останат в стая номер осем - ако са съгласни цялото им пребиваване да се предава на живо в интернет, разказва CNN.

Все пак, записът е само на видео, без аудио, обяснява Инуе пред CNN Travel, така че гостите ще имат поверителност при разговорите или телефонните си обаждания. Каналът му в YouTube се нарича One Dollar Hotel.

На гостите е разрешено да изключват светлините, а площта на банята е извън обхвата на камерата.

„Това е много стар хотел и аз разглеждах нов бизнес модел“, казва Инуе. „Нашият хотел е от по-евтиния сегмент на пазара, така че имаме нужда от някаква добавена стойност, нещо специално, за което всички да говорят.“

Преди креативната идея на Инуе, стая номер 8 била най-малко популярна. Сега много млади гости, които искат да спестят пари, докато пътуват в Япония, са отворени за концепцията за хотелска стая за $1.

„Младите хора в днешно време не се интересуват много от неприкосновеността на личния живот“, добавя Инуе. "Някои от тях казват, че е добре да бъдат [гледани] само за един ден."

И тъй като разбираемо стаите с цена от $1 очевидно не носят печалба, то Инуе търси печалба извън нощувката.

Каналът в YouTube вече е преминал 1000 абонати и след като натрупа повече от 4000 часа гледане, собственикът на хотела ще може да пуска реклами в канала.

В дните, когато стая номер 8 е свободна, Инуе пуска лайвстрийм на своите занимания, докато работи. Табели на японски и английски език са поставени пред камерата, за да уведомят зрителите кога той е извън стаята, пише economic.bg.

И така - ако решите да посетите Фукуока и да наемете стая само за 1 долар, какво може да правите още в града?

Много неща - толкова много, че CNN Travel нарече Фукуока една от неговите задължителни дестинации за 2019 г.

Морският град е известен с невероятната си храна. В допълнение към местните, прясно уловени морски дарове, Фукуока е и родното място на популярната верига Ichiran, прочута със свинското ястие тонкоцу рамен. Също така известният Художествен музей Фукуока отвори врати в началото на 2019 г. след тригодишен ремонт.