Дори малки детайли – като начина, по който сте резервирали, или навременното обаждане на рецепцията – могат да направят пътуването ви значително по-добро. Избягването на тези пет грешки ще ви помогне да превърнете рутинното настаняване в приятно и безстресово преживяване.
Хотелиерски работници в САЩ и Европа споделиха с журналисти най-често срещаните грешки, които гостите правят, и как да направят престоя им по-комфортен, съобщава Huffpost.
Какво трябва да знаят туристите
1. Резервация чрез услуги на трети страни
Въпреки че отстъпките в туристическите уебсайтове са привлекателни за много пътешественици, те могат да ограничат възможностите ви за избор.
„Когато клиент резервира чрез трета страна, ние губим повече от половината от възможностите си да му помогнем“, обяснява Чейс Крисчън, директор на хотел на адрес 106 Jefferson в Гантсвил, Алабама.
Според него, в такива случаи възстановяването на суми за анулирани резервации често е невъзможно, програмите за лоялност не важат, а промените в резервациите са съпроводени с допълнителни санкции.
Освен това, много хотели предлагат свои собствени бонуси, които могат да бъдат намерени само на официалния уебсайт.
„Имаме неща като игрища за пикълбол, тематични събития, настолни игри, исторически обиколки и безплатна йога в събота, но гостите често не знаят за тях“, казва Рейчъл Милет, управител на The Lodge at St. Edward във Вашингтон.
2. Безплатни хигиенни продукти
Много хора забравят четката или пастата си за зъби у дома – и не знаят, че повечето хотели могат да ги предоставят безплатно.
„Един гост каза, че не си е мил зъбите от четири дни, защото е забравил четката си за зъби. Той беше шокиран да научи, че имаме безплатни четки за зъби, достъпни направо на рецепцията“, казва Патрик ван ден Аакстер, управител на Corendon Amsterdam New-West в Холандия.
В допълнение към комплектите за зъби, често можете да поискате гребен, кърпички за премахване на грим или други малки предмети.
3. Няма предварителни резервации за ресторанти или спа центрове
Ако планирате да посетите спа центъра или ресторанта в хотела, трябва да се погрижите за това веднага след резервацията на стаята си.
„Популярните заведения, особено в близост до големите градове, се запълват доста предварително. Много сме разочаровани, когато гостите не могат да се насладят на всички услуги, на които са се надявали“, добавя Милет.
4. Некоординирани часове за настаняване и напускане
Повечето хотели имат стандартни часове за настаняване и напускане, но ако ги уведомите предварително, ръководството може да бъде гъвкаво.
„Ако полетът ви пристигне по-рано или имате нужда от допълнителен час, за да се приготвите, уведомете ни предварително – винаги се опитваме да бъдем гъвкави“, съветва Гонзалес, мениджър в американски хотел.
5. Липса на комуникация с персонала
Хотелиерите искат гостите им да са доволни, но без обратна връзка е трудно да им помогнат.
„Чувствайте се свободни да отговаряте на нашите съобщения или имейли. Ако празнувате, уведомете ни и може би ще успеем да го направим още по-специално“, отбелязва Милет.
Прочетете още
- 12:47 Катастрофа блокира движението на АМ "Тракия" край Белозем ВИДЕО
- 13:14 Изборният ден в Пазарджик: Жена гласува и пита "Кой ще ми даде 50-те лева?"
- 14:00 Трупове на животни се появиха на оживен път за София, коли аварираха ВИДЕА
- 12:00 Метален капан под гумата: Жена сигнализира за злобен акт във варненски квартал