Всичко, до което Ким Кардашиян се докосне, й носи пари и то много пари.

Поради това не е изненада, че още преди да лансира стягащото си бельо, бе изчислено, че риалити звездата ще получи 2 милиона долара само в първите секунди на продажбата.

Интересното е, че става дума за същото стягащо бельо, което преди няколко месеца бе разкритикувано заради името му – Kimono, което японците приеха като обида. Съпругата на Кание Уест веднага промени името му на SKim и успехът му не закъсня, пише "Труд".

С високите си продажби Ким надмина приходите на дори най-популярната марка за стягащо бельо и бански в световен мащаб – Spandex. За първата си година на пазара марката отбеляза печалба от $4 милиона, която Ким натрупа само за минути.

Според TMZ сайтът на Ким рухнал заради несмогването с поръчки, като е любопитно, че цените са много разумни – най-скъпият артикул е 100 долара.