Шофьор на Tesla иска да опровергае идеята, че електрическите автомобили трябва да спират за цял час, за да се заредят.
Някой ден всички ще караме електрически автомобили, но засега се водят спорове за това дали те осигуряват достатъчен пробег или не.
Навсякъде се появяват все повече точки за зареждане, а времето, за което ще трябва да включите автомобила си, зависи от това дали просто ще го заредите или ще го презаредите напълно.
Според самата Tesla можете да заредите автомобила си с пробег до 200 мили (321 км) само за 15 минути, а един шофьор искаше да изпробва това.
Той е предприел пътуване от Охайо до Флорида и картографира всички места, на които е заредил по пътя, като сумира общото време, което прекара в зареждане на двигателя.
Общо взето, той е зареждал автомобила си в продължение на 126 минути или малко повече от няколко часа и е направил общо седем спирания, за да зареди батерията си.
Не всички бяха убедени в това, тъй като някои заявиха, че шофьорът на Tesla е прекарал повече от два часа в зареждане на автомобила си за пътуване от над 1000 мили (1609 км).
Те твърдяха, че има хибридни автомобили, които наистина трябва да спират само на 500 мили (804 км), което означава, че вместо седем спирания ще трябва да спрат само два пъти.
Въпреки че това може да е така, водачът на електромобила отвърна, че ако се отчетат престоите за храна или тоалетна, времето е доста сходно, "освен ако нямате железен пикочен мехур".
Имаше и други спорове относно броя на спиранията, които водачът направи, тъй като някои смятаха, че спирането седем пъти по време на пътуване от над 1000 мили е малко прекалено.
В същото време други изтъкват, че много шофьори са направили пауза, за да станат от шофьорското място, да раздвижат краката си, да изпразнят пикочния си мехур и евентуално да намерят нещо за хапване по-редовно.
Както при всеки автомобил, искате да сте сигурни, че има достатъчно гориво, за да стигнете до мястото, където отивате, а ако не, ще ви трябва достатъчно, за да стигнете до следващата точка, където можете да долеете гориво.
Зареждането на електромобил ще отнеме много повече време от домашен контакт вместо от някое от "суперзарежданията", тъй като според Tesla за един час зареждане от стенния конектор ще получите около 44 мили (77 км)пробег.
Това ще ви струва малко пари от сметката за ток, а ако искате да намалите разходите, ще трябва да похарчите хиляди за батерия "powerwall", която използва слънчеви панели и използва излишния заряд за зареждане на автомобила.
Прочетете още
- 10:00 Уличната свада в Неапол не приключва с линейка, а с ръкомахане като в гимнастическа композиция
- 19:00 "Джедайски меч" виси в подлез в "Люлин" СНИМКА
- 18:44 Излезе от дома си и не се прибра: Близки търсят изчезнала жена от Пловдив СНИМКА
- 18:00 ХОРОСКОП на Козирог, Водолей и Риби за месец ДЕКЕМВРИ
Dez 21:56, 21.02.2024
Бих казал че спиране на около 2 часа е нормално, просто човека съчетава спирането със зареждане. На пътуване 1000 км. с автомобил с ДВГ спирах 4 пъти средно на всеки 2.5 часа. За мен е нормално.
В. Иванов 19:52, 21.02.2024
Е....оправдавам донякъде коментарийте ,но спомнете си и първите мобили.Бяха големи, като катерички , но тежаха ,като гирички....Та те така и с ел. колите. Необходимо е още време и търпение.Работи се за подобряваане 24 часа в денонощието. Бъдете сигурни.
Карачо 10:35, 21.02.2024
А след тези бързи зареждания, някой дава ли си сметка с колко е намалял животът на батерията? Всеки производител на електроуреди и електромобили препоръчва да не се зарежда бързо, ако искаме да имаме по-дълъг живот на батерията. В противен случай, батерията много бързо свършва курса. В електромобилите батерията струва повече от половината кола. Ако я включим в цената на изминат километър, то сметките стават съвсем различни и уж евтиното става скъпо. Дори в Зап. Европа без включване амортизациите на батерията е по-скъпо да караш на ток отколкото хибрид. Има тестове за това.
Каракочев 10:28, 21.02.2024
Електричките се отичат в канала, колкото и подобни измислени статии да публикувате. Хората започнаха да проглеждат за поредната зелена измама и все повече се отказват от електричеството в колите си. Разбира се винаги ще има обратното на остри хора, които ще се връзват на глобалистите и техните идеи за намаляване на човечеството. Дори в тази статия, човек, ако се замисли ще открие, че електрокарите не са за дълъг път. За града са ок, но трябва да са малки и евтини коли с не повече от 100 к.с. и да имат реален пробег около 300 км. Всичко друго е за заблуда на балъците.
Байхуй 06:17, 18.02.2024
Много уместно е забравил да спомене средната скорост ???? Все още се чудя, що тия тесли се влачат като трабанта на онова човекомразещо същество по магистралата с 100!?
Бай Ганьо
В Англия масово ги карат под 90км/ч.
Жълтохубавец 10:46, 18.02.2024
7 пъти!!! Седем пъти!!! Абе хора , за моята джипка имах пътуване България, Македония, Албания и през Гърция се прибрах. Според Гугъла съм минал 2650 км. И зареждах само 3 пъти!! 3 пъти!!! А и през студено време където батериите колкото и да са отоплени рязко падат. Какво му е предимството, какво..?
Емо 18:42, 18.02.2024
Наистина караш тесла 400 500 коня със 100км на магистрала.тъпо много тъпо.Кел файла от тия коне