Напразни ли са огромните инвестиции в сектора на електрическите превозни средства от германските производители, включително "Mercedes", BMW и "Volkswagen", през последното десетилетие? Голяма част от автомобилните компании в Китай вярват, че традиционните германски марки не могат да се конкурират с китайските производители.
Според вътрешните планове "Mercedes" имаше за цел да постигне повече от 20% от продажбите си с изцяло електрически коли през 2023 г. Базираната в Щутгарт компания обаче успя да постигне дял от едва 12% доставени алектромобила от приблизително 2 милиона продадени миналата година.
Предвид това темпо изглежда нереалистично за традиционния немски производител да достигне изцяло електрически продажби до 2030 г.
След вълна от критики, ръководителят на "Mercedes" - Ола Келениус, слага край на своята цялостна електрическа стратегия и я намалява наполовина.
До края на това десетилетие съотношението в продажбите на хибридните електромобили може да достигнат най-много 50%, но това не означава, че западните компании са се отказали.
“Всеки в индустрията ще потвърди, че тя е готова, желаеща и способна да следва този ритъм за по-голямата част от автомобилите”, коментира експертът Питър Финтл.
Прочетете още
- 10:00 Уличната свада в Неапол не приключва с линейка, а с ръкомахане като в гимнастическа композиция
- 19:00 "Джедайски меч" виси в подлез в "Люлин" СНИМКА
- 18:44 Излезе от дома си и не се прибра: Близки търсят изчезнала жена от Пловдив СНИМКА
- 18:00 ХОРОСКОП на Козирог, Водолей и Риби за месец ДЕКЕМВРИ