Изгониха млада жена от аптека във Велико Търново. Защо?

В социалната мрежа Фейсбук потърпевшата разказва, че й се наложило да посети аптека в Търново. Влязла в обекта и оглеждайки се установява, че от четири гишета само две работят. Едното по здравна каса, затова тя се запътила към другото. Там попаднала на служителка, която в този момент изброявала оборота. Заетата служителка казала на жената, че трябва да изчака - така и направила. Вече приключила с броенето на парите, аптекарката била готова да обслужи клиента.

Жената искала да се информира каква е цената на определен тип лекарства, а служителката й отвърнала, че без рецепта не може. Клиентката споменала, че иска да научи само каква е цената и евентуално дали лекарствата са в наличност. Аптекарката обаче повторила предишната си реплика.

"Ако ще поръчваш - казвай, не ме бави и без рецепта не може", казала аптекарката, а клиентката й отвърнала: "Защо се държите така, просто ви питам нещо, а вие само ми отговорете". Служителката в обекта, намиращ се на пазара в Търново, започнала да търси информация за лекарствата в компютъра и информирала жената за наличността и цената, като отново споменала: "Без рецепта не може!".

"Добре!", казала клиентката, като повторила това, което й е заявила служителката, за да потвърди, че правилно я е разбрала. "Оф, не мога повече, как да й говоря на тази", казала аптекарката и в този момент се намесила нейна колежка с думите: "Пращай я да си ходи".

Клиентът напуснал аптеката, за да отиде до банкомат, за да изтегли пари и се върнал в обекта за лекарствата.

"Връщам се, показвам онлайн рецепта от доктор, на която с ярост ми се отговаря, че не ставала. Не била моя. Показвам лична карта и името на рецептата, които си съвпадат. Троснато ми се отговаря: Не не няма да ви дам с такава рецепта". И се почва едно викане и спорене, на което се намесват всички служители, които бяха там. Като ми се викаше: "Махай се ма. Нищо няма да ти дадем. Пречиш ни да обслужваме другите и т.н. Полиция ще ти викнем, за да те изхвърлим". Аз стоя и се чудя как трябва да се реагира в такава ситуация. Питам ги отново, как така с тази рецепта няма да ми дадат това, което искам и го имат налично?! Личният доктор вече дава онлай направление за специалист, изследвания по направление са онлайн, рецепти изписват. Те в кой век живеят!?", жалва се жената в мрежата.

"Тръгнах си много разстроена от факта, че служителите имат такова ужасно отношение във време когато всички работодатели се борят за клиенти и обороти.", допълва още тя.