Клиентка на телеком твърди, че е станала обект на неочакван коментар в офиса на един от мобилните оператори в страната. Случаят е от Русе, където жена, представяща се във Facebook като Ju Masal, пристигнала да зареди средства в картата си.

Тя попитала каква сума под 10 лева може да зареди, а в отговор получила и въпросните думи.  "На въпроса ми колко по-малко от 10 лева мога да внеса, тя ми отговори така: "Хайде сега! Да не сме на пазара за краставици, та да се пазарим!", пише Ju Masal.

Служителката сменил мъж, а неговото поведение също е отбелязано от русенката. "Двамата се спогледаха, ухилиха се и очевидно останаха много доволни от "остроумния отговор" на младата дама", твърди Masal. Жената определя случая като "липса на елементарна култура" и отбелязва, че тя е у човек, който работи с клиенти.

Мотористът, возил дете без каска край Пловдив, отнесе санкция

Вижте цялата публикация на Ju Masal, споделена без редакция:

"Вчера, в 12 часа, посетих офиса на VIVACOM в русенския МОЛ, за да заредя телефона си с определена сума.

Обслужи ме млада, на вид интелигентна, дама. На въпроса ми колко по-малко от 10 лева мога да внеса, тя ми отговори така: "Хайде сега! Да не сме на пазара за краставици, та да се пазарим!".  Свидетел на разговора беше младеж, който дойде да я смени. (Тяхното работно място е като влезеш - в дясната страна в дъното на офиса.)

Двамата се спогледаха, ухилиха се и очевидно останаха много доволни от "остроумния отговор" на младата дама.  Стана ми интересно какви "връзки" трябва да има човек, та да го назначат да работи с клиенти при липсата на елементарна култура."

GlasNews е готов да представи позицията и на засегнатата страна, спомената във въпросния случай.