Невинаги абитуриетските трепети са свързани само с положителни преживявания. Разбираме го от два поста на майки, за които празникът на децата им има привкус на разочарование и огорчение. 

В първия случай майка на абитуриент от София споделя как е получила дадения за освежаване на химическо чистене нов костюм на сина си - със стопени копчета и целия на петна. Във втория майка разказва как вместо да празнуват празника си, в продължение на час и половина дъщеря й заедно с още трима абитуриенти са заседнали в асансьор на луксозен столичен хотел. Освен че са пропуснали "половината бал", на някои от зрелостниците им е прилошало...

Ето какво написа Галина Георгиева във Facebook:

"Пиша с огромно разочарование, защото днес трябваше да е най-прекрасният ден в живота на моя син, но химическо чистене Пюр енд грийн помрачиха този ден. Чисто нов костюм, даден на химическо за освежаване и гладене, и върнат в състояние негоден за употреба. И на всичкото отгоре собственичката нагла и нахална каза, че не може да направи нищо. Това в момента е състоянието на костюма след химическо чистене."

От поста на майката разбираме, че е върнала костюма, за да бъде изчистен и да му сложат нови копчета, както да се смени яката, но нищо от това, което са направили в студиото за химическо чистете, вече не съвпадало с елечето.

"И най много ме подразни, защото това се случва в четвъртък на 23 май, на детето бала е днес, и тя ми се обади в 14.30 днес да отида да си го взема. Дори не се извини за постъпката си. Да, на всеки може да се случи, но аз бих направила всичко да коригирам грешката си възможно най бързо, а тя в 12, като й звъннах по телефона, даже не ми вдигна", споделя огорчената майка.

В крайна сметка, както можете да се досетите, проблемът е решен с нов костюм. На родителите не им остава нищо друго, освен да се надяват синът им да се забавлява и случилото се да не му попречи на празника.

"Във всеки бизнес могат да стават грешки и да се случват бели. Важното е как решаваш тези проблеми. На мястото на тази собственичка, щях да поема цената на един нов костюм. Хем щеше да е честно, хем щеше да ви впечатли и най-вероятно да ви запази като клиент. Ама пусти нашенски дребнав бизнес. После дребният бизнес се чуди защо хората ходят в големите западни вериги. Там рядко срещаш подобни проблеми, защото са надживели дребните кавги, които носят огромни имиджови щети", коментира столичанин.

А ето и разказа на втората майка, публикуван в една от групите във Facebook:

"Дъщеря ми имаше бал вчера в луксозен софийски хотел. С още едно момиче бяха наели и стая в хотела. Качват се до стаята и на връщане към залата засядат в асансьора с още едно момиче и едно момче. В продължение на час и половина стоят там, като веднага са звъннали на рецепцията. Техникът нищо не е могъл да направи, викали са хора от фирмата за поддръжка, които са се забавили. Звъняли са и на 112, но им казали, че случаят не е спешен. Въпросът ми е имат ли право на някакво обезщетение, след като са си изкарали половината бал затворени в асансьор, на някои им е прилошало. И дали да се подаде оплакване до хотела или КЗК например?"

По-късно според майката се оказало, че от фирмата дошли за около 30 минути, но от хотела не са се обадили веднага. Как ще процедират семействата на "заседналите" абитуриенти, не става ясно. Според коментиращи под поста те могат да съдят хотела за непозволено увреждане, причинени уплаха, стрес и т.н. Следва обаче да докажат фактите, които твърдят.

А ние пожелаваме на всички пострадали от нечие недоглеждане или безотговорност абитуриенти на добър час в истинския живот!