Неизвестен е задигнал чужда чанта с важни лекарства, два телефона и учебик от заключена с код клетка за багаж в голяма търговска верига в София. Това се е случило на 23 декември, твърди потърпевшият - Боян Монев.

"В магазин "Лидл" на ул. "Алабин" 35, клетка 15 е взета от някого найлонова торба за покупки, в която имаше учебник от Очни болести, взет от библиотека (за който се чудя как ще го върна сега), както и два стари телефона (от над 10г.), в които обаче имах ценни контакти", написа Боян Монев в социалната мрежа Фейсбук.

Мъжът призова човека, взел чантата с вещите му, да я върне. Предлага му и възнаграждение.

"Ще бъда много благодарен на човека, който ги е взел срещу възнаграждение. Нека да се свърже с мен, гарантирам анонимност - ще му платя повече отколкото може да вземе, ако продаде вещите и няма да се оплаквам от него на полицията", категоричен е Боян.

Боян подчертава, че в чантата е имало важни лекарства - една опаковка антибиотик и медикамент, който приема постоянно, тъй като страда от хронично заболяване.

"Освен всичко друго, установих, че в багажа са били и лекарствата ми - една опаковка антибиотик (който сега се купува трудно, само с Ел.рецепта), но най-вече лекарството, което пия постоянно за хрон. заболяване и за него Здравната каса изисква да предам старата опаковка, за да получа нова - с цел отчитане, тъй като е скъпо - 1800 лв., НО НЕ СЕ ПРОДАВА в аптеките и не се купува, НИКОЙ НЕ БИ го купил, тъй като се предоставя на пациентите безплатно. Сега като нямам старата опаковка, няма как да получа нова следващия месец и да продължа лечението..... Моля поне лекарството да оставите в клетка 15", пише Боян.

По думите му служители на видеонаблюдението на "Лидл" и на охранителната фирма, която ги обслужва, му предоставили противоречиви и разнопосочни сведения.

"Накрая един изплю камъчето, че това, което е станало е следното - дошъл е "случаен" гражданин и е помолил охраната да му отвори клетката с моя багаж, понеже си е забравил кода... Има си такива хора,к оито с това се "занимават". Лошото е че Лидл и охранителната фирма си прехвърлят топката за това кой е виновен (Лидл казват, че охр. фирма е виновна, понеже неин служител е дал моя багаж на друго лице), а охр. фирма казват, че той го е направил, защото Лидл го накарали да върши и тази работа (която няма нищо общо с охраната и в други вериги, напр. Кауфланд - по думите на управителят на охр. фирма не карали охраната да се занимава с това, а с това се занимавали служители на самият магазин). Лошото е, че тези служители, които отварят клетки със служебния код, не питат никога за доказателство, че това е действително багажа на конкретния човек, напр. не го питат какво има вътре, а отварят на който ги помоли... За Бога братя не оставяйте нищо в клетки с код!", завършва публикацията си мъжът.