Мъж сподели, че от ВиК Стара Загора проявяват неуважение към клиентите.

Йордан Йорданов, който е администратор на една от най-популярните групи за Стара Загора в социалната мрежа Фейсбук, написа, че е посетил офис на "Водоснабдяване и Канализация" ЕООД, за да извърши плащане на изразходваната вода. Оказало се обаче, че офисът не работи - бил преместен на нов адрес.

Йорданов е потърсил бележка, на която да се оповестено къде се намира новият офис за работа с клиенти - такава бележка обаче липсвала. Тогава той решил да посети управлението и да попита зам. управителя къде се намира новият офис.

"Влизам в управлението и питам зам. управителя, който с недоброжелателен тон ми казва, че от седмица тръбяли в медиите за новия офис. На въпроса ми защо не са оставили указателна бележка на стария и да насочват клиентите, ми отговори, че не е негова работа. Дали въобще му е работа да работи в това дружество се питам?", пише Йордан към публикацията си.

Мъжът е категоричен в думите си, че това е поредното безобразие, неуважение към клиентите и нагло поведение на началството. В тази връзка Веска Божева коментира публикацията му и заявява, че не само началството проявява нагло поведение, както твърди Йордан. Ето какво пише жената: 

"На мен ми се наложи да сменям партида миналата седмица, тогава все още бяха на този адрес. За съжаление наглото отношение не е само на началството. Вътре работещите дами не са по-малко нагли и непознаващи думата "уважение". Не дай си Боже на човек да му се наложи да ги посети за пръв път, склонни са да го накарат да се почувства като бавноразвиващ".

Плашещо! По тези тръби тече питейната вода в наш град СНИМКИ

Нели Стоянова пък отбелязва, че има пусната информация за преместването на офиса, но е категорична: "Трябвало и там да сложат бележка".

И ако все още има такива, които не са разбрали къде се намира Центърът за работа с клиенти в град Стара Загора - той е разположен на бул. "Митрополит М. Кусев" № 7 (на пресечката с ул. Христо Ботев).

Снимка: Йордан Йорданов