Позитивна публикация във Фейсбук, споделена от Наталия Цанева на 25 юни, привлече вниманието на хиляди потребители и предизвика буря от благодарствени коментари. Поводът - млад кондуктор в плевенския тролей №243, който впечатли с изключително внимание и грижа към всеки пътник.
Постът на Наталия вече има близо 4000 харесвания и стотици коментари с признателност.
„Днес кондукторът, който продаваше билети, ме накара да се гордея, че в Плевен има такова нещо - перфектно обслужване на пътниците! Поздравления за това младо момче - учтиво, възпитано, към всеки пътник се отнася с уважение и внимание!“, написа Цанева, описвайки случка, при която кондукторът оказал помощ на майка с количка още преди да бъде потърсен.
Оказва се, че този стил на работа е нещо обичайно за въпросния служител. Под поста заваляха десетки лични истории от хора, които също са попадали на него в градския транспорт и са останали впечатлени от добрината му.
„Винаги, когато го видя, че е на смяна в тролея, се чувствам спокойна и сигурна, защото знам, че няма да се боря сама със стъпалата и вратите“, разказва Мария Маркова. „Почти никой не обръща внимание на майките с колички - повечето хора гледат настрани или се правят, че не ни виждат. А той винаги е бил насреща с усмивка, готов да помогне“.
В друг коментар се споменава и името на служителя - Денис. „Той е пример за човечност, честност, трудолюбие и уважение към всички“, коментира Сергей Вълев. Подобни думи изказват още десетки хора, които го познават или са се сблъсквали с него като пътници.
„Това, което прави, може да изглежда малко за някои хора, но за нас, майките, е огромна помощ и жест на човечност“, допълва Мария Маркова. Не само родителите оценяват жестовете му. Върбан Мончев, човек с увреждания, също изрази благодарност за отношението на служителя към хора като него.
В част от коментарите под публикацията се настоява служителят да бъде отличен по някакъв начин. Според някои плевенчани той заслужава не само признание, но и по-добро заплащане. „Това момче заслужава по-добро възнаграждение“, написа Иво Барев.
Други призовават примерът му да бъде показан и в други градове като добър модел на обслужване в обществения транспорт.
Във време, когато често се говори за липсата на култура и внимание в обществения транспорт, този случай от Плевен доказва, че доброто отношение все още не е изчезнало.
„Нека всеки на работното си място да намери мотивация да бъде добър, старателен и усмихнат! Доброто е заразно!“, завършва поста си Наталия Цанева.