Ученици от 11-ти "в" клас, профил „Софтуерни и хардуерни науки" от СУ „Христо Проданов" гр. Карлово, създадоха интерактивна игра – викторина, посветена на Апостола на свободата.
Чрез знанията си по програмиране и мултимедия, те разработиха образователна игра, която да тества и обогати знанията на по-малките ученици за живота и делото на Васил Левски. Те представиха своето изобретение в рамките на седмицата посветена на него, в която учебното заведение организира поредица от прояви отбелязващи годишнината от рождението му.
Младежите представиха своята разработка пред потенциалните потребители на играта - учениците от IV клас, които с голям интерес се включиха в предизвикателството да я тестват. Те отговаряха на въпроси, свързани с живота, революционната дейност и заветите на Левски, като в същото време се забавляваха и затвърждаваха наученото.
Целта на младите разработчици беше да покажат, че е възможно интерактивните игри да се използват не само за забавление. Тяхното послание е, че технологиите не трябва да се избягвят в учебния процес, а да се стимулират креативни начини за внедряването им. Младежите също така показаха как учениците – независимо от възрастта си – могат и трябва да си препредават знания.