Има ли спортен почитател, който не би искал да гледа по-добри срещи, да получава повече адреналин и да се наслаждава искрено на големите победи. Има една подробност, която обаче не трябва да ни изненадва – професионалният спорт е много скъпо удоволствие и дори не подозирате колко разходи носи след себе си.

Ето защо на помощ идват букмейкърите, които се стремят не просто да ни предложат по-качествен футбол и всякакъв друг спорт, но и възможност да се балансира играта, за да може всеки тим да достигне колкото се може по-близо по качество на игра и представяне. Достатъчно е да разгледаме тези Palms Bet бонуси и ще открием, че брандът спокойно партнира с цели три български отбора. Това са Левски София, Пирин Благоевград и Локомотив София.

Трите отбори имаха нужда от финансова подкрепа, като сините не се намираха в една от най-добрите позиции, когато потърсиха и поискаха подкрепа. Оказа се, че именно сравнително новият бранд нямаше нищо против да подаде ръка в замяна на своето лого на видно място.

Подкрепата на другите два отбора също се отразява положително. В един момент двата тима – Пирин и Локомотив – деляха първото и второто място с минимална точкова разлика. Към този момент тимът на Благоевград е натрупал лека точкова разлика, а остават още няколко кръга, преди да приключи първенството във Втора лига и да започнат да се провеждат срещите за преминаване в професионалното първенство.

Каква обаче е връзката? Когато един оператор на спортни залози започне да подпомага отбори, особено тези във втора лига, които често остават игнориране, положителните резултати се забелязват веднага. Не е и трудно да видим какво още се случва, когато футболистите получат приходи за подобряване на материалната база, за допълнителни резултати и още много други. На този етап именно при полу-професионалистите и аматьорите има нужда от най-много подкрепа.

Какво печели брандът? Партньорството винаги води феновете на прогнозите, които с голямо удоволствие ще изберат именно този бранд за партниране. След това ще забележим и наличието на допълнителни бонуси и специални предложения за конкретните отбори. Всеки направен залог ще отделя някакъв процент за спонсорирания отбор. Какво още печели операторът и какво всички останали почитатели?

Ще забележим, че когато говорим за спонсорство, именно букмейкърите имат много идеи за ангажиране и създаване на нови и по-приятни игри. Това означава, че можем да видим някои от избраните футболисти да изпълняват ролята на посланици, да се изправят срещу клиентите или дори да бъдат част от промоция, която да приключи със среща на любим играч и още много други. Идеята е, че когато играта се доближи до самите почитатели, няма как да има недоволни страни.

Не беше трудно да видим, че някога Буфон, Неймар и дори Роналдо обръщаха внимание на някои други онлайн брандове, като при тях посоката беше насочена към покера. Можем да бъдем сигурни, че посоченият бранд няма да ни разочарова, особено след като още в началото на годината демонстрира доста специално стъпване на пазара и предложения, които изненадаха спортните фенове и почитателите на риска. Краят на сезона наближава и тепърва ще разберем каква точно може да бъде социалната програма, която ще забавлява феновете. Анализаторите подозират, че такава наистина ще има, защото говорим за един от спортните оператори, който винаги има оригинални и добри идеи.

За съжаление, все още няма как да потвърдим какво наистина може да се очаква, но бъдете сигурни, че дойде ли правилното време, няма да бъдете разочаровани.