Млада жена, която от скоро живее в Пловдив, остана неприятно изненадана от "културата на шофиране" в града.
По думите ѝ водачи под тепетата често са с телефон в ръка, отнемат предимство и дават зор да се тръгва бързо на светофар.
"От няколко месеца се запознавам с културата на шофиране тук. Всъщност по-подхожда да бъде наричана псевдокултура. Какво наблюдавам- голяма част от шофьорите по време на шофиране говорят по телефона; отнемат ти предимството в кръгово, докато си гледат в телефона; бибиткат ти в секундата, в която стане зелено и все още не си тръгнал; еднопосочни улици ли, какво е това?
Толкова неотложно ли е съобщението, което сте получили, че да трябва да му отговорите точно в момент, в който шофирате? Толкова ли не можете да използвате handsfree или високоговорителя докато шофирате и водите разговор? Когато ми бибиткате на светофара единственото, което може да направите еда ме стресирате и да загася колата още няколко пъти. Относно еднопосочните улици, има ли изобщо какво да се коментира? Има знаци, които трябва да се спазват те не са там напразно. Когато шофирам по еднопосочна улица се очаква от мен да правя път на нарушителите. На тях изобщо не им става неудобно и очакват от мен аз да направя път. Мислете докато шофирате, а и не само тогава. Това не е противозаконно, все още.", препоръчва Габриела Иванова.
Пловдивчани бързо отговарят на шофьорката без заобиколки.
"Знаеш ли колко хубаво беше когато удари коронавируса. Тогава всички тези пловдивчани където ги изброи си отидоха в Хасково, Пазарджик, Смолян, Кърджали, и не ги пуснаха в Пловдив, толкова спокойно си карахме, че чак се изнервях, че няма с кой да се карам.", посочва Михаил Георгиев.
"Явно сте млад шофьор ,взел книжка в град с един светофар! За шофьор или ставаш или не. Ако отидеш в Истанбул примерно трябва да се гръмнеш, щом в Пловдив ти е страшно.", добавя Таня Г.
Някои потребители все пак се съгласяват с младата дама.
"По принцип за всичко съм съгласен без частта за светофарите. Няма по-изнервящо нещо от тези, които като светне зелено, тепърва започват да търсяг къде им е първа, едва-едва отлепят и после ускоряват 10 минути докато стигнат 50км/ч. И после защо ставали тапи и минавали по 3 коли на зелено. Ако си от тея забляните ще ти свирят не, ами може и да те побутнат отзад някой път. В София задръстванията може да са брутални, ама 90% от шофьорите на жълто са се изстреляли вече, което се надявам и тук да стане някой ден.", отбелязва Константин М.
"Това което е си написала е вярно, но моите наблюдения са, че половината и повече от нарушителите не са от Пловдив, така че нещата зависят повече не от самия град, а кой шофира в него. На мен редовно ми спират пред гаража например, и как така всеки път НЕ Е пловдивска регистрация, даже веднъж един с буквата К освен че ми блокира гаража паркира по средата на улицата", пише Николай С.
Снимката е илюстративна
Карбонарата 09:53, 20.05.2023
Че е леш леш е в града. Във всякакъв аспект. Хората допълнително допринасят за това с манталитета си.
Asen 12:47, 18.05.2023
Naikalpavi chofiori sa mainite
Сребролюб Мангизлиев
1. Колко си калпав личи ot na4ina ti na pisane. 2. Като ти гледам името не си пловдивчанин и си от един специфичен относ
Инструктор 00:13, 17.05.2023
А шофьорката, новопрристигнала в Пловдив, да си хвърли книжката купена от Зрънчо , в К, СМ, Х, РА и т.н. и да изкара наново един курс , в населено място с очевадно по-натоверен пътен трафик, с автомобили , вместо с овце, кози и крави.
Маслото
Ава ти си много калпав ва. Твоята книжка е вадена на ксерокс ва. Затова е така в града пишман инструктори и шофьори като теб.
Николай 22:40, 16.05.2023
Като цяло на всякъде е така в големите градове, Относно коментарите : моля не пишете глупости за тръгване на жълто, защото в същото време минават поне 3 коли на червено.