Бонусите са нещо изключително приятно и сме забелязали, че се предлагат във всяка една индустрия, те дават по-добри условия и още много други. Забелязали сме, че когато един клиент започне да партнира по-често с даден бранд, получава именно такива предложения.

С оглед на полезните практики, които присъстват в онлайн платформите за спортни и казино залози. Защо са необходими и каква е тяхната цел? През последните няколко години има достатъчно почитатели, които обръщат много по-сериозно внимание на бонус офертите и промоциите, които се предлагат във всеки един момент. Не е тайна за никого, че онлайн операторите са пряко зависими от аудиторията си, следователно най-добрият начин да запазят интереса към себе си е точно с подобни по-добри условия.

И докато някои бонуси са известни и обявени в рекламите, други могат да се приложат в определени случаи. Точно по тази причина ще обърнем внимание на така наречените бонус кодове. Какви са, защо са необходими и какво точно дават, както и има ли смисъл да ги използваме? Нека започнем от самото начало и да обясним какво е бонусът. Най-често бонус средствата се предлагат, за да позволят на повече потребители да се включат по-смело в играта, както и да получат възможност да тестват всички предлагани опции.

Бонусите най-често идват с правенето на първия депозит, а след като се позабавляваме за сметка на оператора, спокойно можем да започне игра и със собствени средства, като разбира се, с употребата на бонусите е очаквано да инкасираме печалби и ако изпълним условията на бонуса, можем да ги изтеглим и използваме, както намерим за добре.

До тук добре, но какво е общото с бонус кодовете? Те са опция, която повишава до някакъв процент стандартно определеният бонус. Тоест, ако в дадена платформа открием, че получаваме 100% бонус, то в някои случаи и с помощта на въпросните кодове, можем да повишим числото до 120% и всичко това зависи от самия оператор. Често можем да открием такива кодове, като този за МелБет в nostrabet.com и впрочем, трябва да обърнем внимание на факта, че платформата на анализаторите често предлага точно такива бонус кодове.

Това е единият начин да ги открием, идеята е, че ако сме прекарали време в търсенето на даден бранд и вече сме се запознали с всички опции и налични предложения, очаквано е да получим нещо в замяна за инвестираното време в четене и разглеждане. Другият вариант е да откриете, че дадена медия си партнира с въпросния оператор и представя точно тези бонус кодове.

Употребата им също е доста лесна, просто в някои платформи, още при регистрация можем да заявим, че разполагаме с такъв код, попълвайки го директно в полето, като той бързо и лесно се отчита в системата и дава допълнителен процент. Разбира се, повечето промоционални кодове са най-често уникални, освен ако промоцията не предлага нещо по-различно. Ако се води някаква кампания, самите клиенти са свободни не само да разпространяват кода, но и да го споделят с приятели. Най-често може да сме виждали подобни предложения, когато пазаруваме онлайн, в този случай не говорим за отстъпка при покупка, а за бонус за услуга, няма други разлики.

Всеки един оператор иска да има колкото се може по-подготвени и запознати играчи, следователно ще ги мотивира за своята собствена платформа, а това е един много добър начин!