Категорично нарушенията по курортите са по-малко. Сезонът е много различен. Потребителите са по-малко, съответно жалбите също. В началото на годината беше затворено почти всичко. Коректността на търговците се е повишила, защото е трудно да се оцелее в тези необичайни условия, настоя председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов.

По думите му на нашето Черноморие в момента има предимно българи.

"Най-често туристите се оплакват, че поради наплив се вдигат цените на чадърите и шезлонгите. Част от хората се оплакват и от лоши условия за настаняване и недобро отношение от страна на персонала", поясни Маргаритов пред Нова тв.

Той коментира и това, че в условията на пандемия много от почивките се отменят по различни причини.

"До 31 декември миналата година действаше извънредното законодателство, което удължаваше значително срока за възстановяване на средства от страна на туроператорите. Към момента тази норма не е в сила. Така че, когато пътуването се отменя, хората да настояват да си получат парите", рязясни още председателят на КЗП.