Рекорден аудиторен дял за сезона постигна четвъртият епизод на уникалното шоу „Като две капки вода“, към журито на което се присъедини Любо Киров. Почти всеки втори зрител от активното население (18-49 г.) (46,5%) е проследил новите музикални превъплъщения в понеделник вечерта по NOVA. Според данните на Niеlsen Admosphere Bulgaria съдържанието на основния конкурент по същото време e с няколко пъти по-малък аудиторен дял.
„Като две капки вода“ спечели своя първи милион видеогледания в онлайн платформите на Nova Broadcasting Group за този сезон.
„С Дичо спечели първото място в четвъртия лайв на „Като две капки вода“ с образа на Сашо Роман. Песента на емблематичния певец предизвика истински фурор, повличайки публика и участници в танци и безапелационна подкрепа за впечатляващото представяне. „За първи път в шоуто имаме 60 точки за участник преди резултатите на публиката“, анонсираха водещите преди ключовия момент за вечерта.
Поредица от аплодисменти и изправена на крака публика последваха с новите преобразявания на звездните участници.
Прочетете още
- 08:00 Радостна вест за палето, открито в кола до мъртвия си стопанин СНИМКИ
- 10:00 Шофьор си "резервира" паркомясто с гума, туби и предупредителен триъгълник СНИМКИ
- 11:00 Политолог изригна: Това не са деца! Родителите на бандитчета са съучастници
- 14:00 Шофьор създаде предпоставка за ПТП, троши и налита на бой