Митинги и огромни опашки се извиха пред магазините в Пловдив часове преди да гръмне шампанското за ЧНГ, показа проверка на Марица.бг на място.
Паркингите на големите хипермаркети са като претъпкани автосалони, а пред входовете е страшно. Хората бързат за последни покупки, всичко се разграбва. Евтиното шампанско в „Кауфланд” свърши, остана само марково, тюфкаше се преди минути достолепна дама. Купуват се основно цитруси, месо, пиене и сухи мезета и стоки на промоция.

Два дни поред пазарувам и все не стига, коментира млада дама, докато се кара на съпруга си, натоварен с две огромни торби.
Предвидливо в хипермаркета са удвоили персонала, касите работят на максимални оброти.
Същото положение е и пред другите големи вериги. Лудница е в Метро, Лукси, Лидъл, Технополис, Зора. Хората купуват телевизори, печки, хладилници, дрехи като за последно.
Очаква се пловдивчани да изхарчат межд, 150 и 200 млн. лв. за покупки по Коледа и Нова година, пресмятат икономисти, сравнявайки данните на големит евериги под тепетата.
Една пета от българите са взимали заем за коледни подаръци досега, като средният размер на сумата е 336 лв., сочи статистиката.