Търговските медии не трябва да допускат политиците да ги използват за „черен пиар“, компроматни войни, скандали и спекулации в рамките на предизборната кампания. Това каза Мария Стоянова, председателят на Съвета за електронни медии, пред "Фокус".
„В никакъв случай не бихме искали да правим развлекателни предавания абстинентни, от това, което се случва в нашето ежедневие, а именно кампанията“, коментира Мария Стоянова. Тя допълни, че именно в развлекателните формати биха могли по някакъв начин доста достъпно и адекватно до аудиторията да достигнат информации, свързани с предизборната кампания.
„Има възможности и всички професионалисти знаят кои са те, така че да не се прави реклама на един или друг кандидат и въпреки това предизборната кампания като събитие в нашата страна да присъства“, уточни Мария Стоянова. Тя каза още, че нарушенията на медиите най-вече са в деня на размисъл, когато се проявява креативност и се правят популярни класации. По думите и важна е и ролята на анализите на политолози, социолози и журналисти по време на кампанията.
Прочетете още
- 21:00 29-годишна жена оглави класацията на най-младите милиардерки. Как го постигна?
- 21:32 Мъж е прострелян в центъра на София след скандал за предимство ВИДЕО+СНИМКИ
- 18:00 Младеж с G-класа разгневи майка с дете! Твърдят, че подкарал "бясно" по тротоара СНИМКИ
- 17:00 Кола "цъфна" на кей, намиращ се на метри от Марица