Минималната заплата в Турция от 1 юли се увеличава с 34 на сто. Това съобщи турският министър на труда и социалната политика Ведат Ъшъкхан, цитиран от държавната телевизия ТРТ-Хабер.
От следващия месец размерът на нетната минимална работна заплата ще бъде 11 402 турски лири (863,52 лв), а брутната -13 414 турски лири (1015,9 лв), посочи Ъшъкхан.
БГ автобусите в Одрин пречат! Строят им специална автогара
Той говори след среща с председателя на управителния съвет на Конфедерацията на синдикатите на работодателите в Турция (ТИСК) Йозгюр Бурак Аккол и с председателя на синдиката ТЮРК-ИШ Ергюн Аталай.
В момента размерът на нетната минимална работна заплата в Турция е 8506 турски лири.
Ъшъкхан каза, че минималната работна заплата е увеличена със 107 процента в рамките на една година.
Прочетете още
- 08:45 Нови подробности за трагедията край Плевен: жертвите са на 18, 20 и 21 години
- 20:00 От ОПГ за наркотици до ст. „Тодор Диев": Премълчаната биография на Иван Пашов и „тайната" му индулгенция
- 21:00 Три седмици до светофара за Дъбене, въпроси на GlasNews останаха без отговор
- 22:00 Обикалят нощем и крадат: Камери заснеха мъж и жена в крачка СНИМКИ+ВИДЕО