Facebook изгуби доверието на много потребители и рекламодатели през последната година. Платформата не е това, което беше, и не виждаме как някога би могла да се върне към дните си на монополист на социалните мрежи.
Наскоро научихме, че Зукърбърг и колегите му готвят нова услуга, която цели да привлече вниманието на подрастващите си потребители и в момента се тества от над 100 ученици в САЩ.
Според данни на TechCrunch, платформата работи върху страница с "мемета", която се казва LOL, пълна със смешни видеа и картинки - нещо като 9gag и Buzzfeed.
Съдържанието ще бъде събирано от съществуващи популярни страници за забавни постове.
Възможно е компанията да създаде изцяло ново приложение за новата си услуга, ако се окаже, че има интерес. Какъвто най-вероятно няма да има.
Източници на TechCrunch, които са изпробвали новата забавна страница, твърдят, че проектът изглежда като доста жалък опит да се привлече детска публика от Snapchat и YouTube.
Прочетете още
- 10:03 Преходът към еврото без ясен план създава хаос в аптечния сектор
- 17:47 "Беше истинска опора": Колегите на простреляния фатално студент с емоционални думи
- 22:00 Баба Ванга и "Живият Нострадамус" с еднакво предсказание за 2025 г.
- 19:00 „Английска маневра" в столичното кръгово: шофьор пое срещу колите ВИДЕО