Италианската модна къща Gucci и немската компания за спортни стоки Adidas обявиха пускането на съвместен чадър.
Аксесоарът е покрит с фирмени лога и оцветен в емблематичните цветове на марките. Такава необичайна новост от два скъпи бранда ще струва 1290 долара (почти 82 000 рубли). Но има едно предупреждение: чадърът е изработен от плат, който позволява на влагата да преминава и следователно няма да ви спаси от дъжд.
„Моля, имайте предвид, че този артикул не е водоустойчив и е предназначен за защита от слънцето или за декоративна употреба“, гласи съобщение в официалния уебсайт на Gucci.
Според модната къща, аксесоарът е част от съвместна колекция от марки, като ще се произвежда в Италия и ще влезе в продажба на 7 юни.
Заради недоволството и недоумението на потенциалните купувачи, представителят на модната къща коментира нестандартната новост по този начин:
„Този артикул не се препоръчва за използване като ежедневен чадър. Има добра колекционерска стойност и не е подходящ за употреба като ежедневен аксесоар”, каза говорител на Gucci.
Прочетете още
- 17:09 Опасност от скъсване на далекопровод! Затвориха АМ "Тракия"
- 17:00 Манол Пейков "изгоря" на летище София: Това е пладнешко грабителство!
- 11:14 Сложна зимна обстановка по АМ „Тракия" – непочистени участъци и затруднено движение*
- 19:00 Снежни човеци: Креативност и възторг в заснежения уикенд на България