Италианската модна къща Gucci и немската компания за спортни стоки Adidas обявиха пускането на съвместен чадър.
Аксесоарът е покрит с фирмени лога и оцветен в емблематичните цветове на марките. Такава необичайна новост от два скъпи бранда ще струва 1290 долара (почти 82 000 рубли). Но има едно предупреждение: чадърът е изработен от плат, който позволява на влагата да преминава и следователно няма да ви спаси от дъжд.
„Моля, имайте предвид, че този артикул не е водоустойчив и е предназначен за защита от слънцето или за декоративна употреба“ , гласи съобщение в официалния уебсайт на Gucci. Според модната къща, аксесоарът е част от съвместна колекция от марки, като ще се произвежда в Италия и ще влезе в продажба на 7 юни.
Заради недоволството и недоумението на потенциалните купувачи, представителят на модната къща коментира нестандартната новост по този начин:
„Този артикул не се препоръчва за използване като ежедневен чадър. Има добра колекционерска стойност и не е подходящ за употреба като ежедневен аксесоар”, каза говорител на Gucci.
- 11:00 Световният ни шампион по карате от Пловдив скоро ще се нарича д-р Харизанова ВИДЕО
- 18:46 Дядо продава чубрица в жегата, за да си купи хляб СНИМКА
- 18:31 Няма здраво място по ръцете му! Ужасна СНИМКА на Горбачов изтече в мрежата
- 11:42 Протестно шествие в Сопот срещу високите цени на горивата СНИМКИ