Италианската модна къща Gucci и немската компания за спортни стоки Adidas обявиха пускането на съвместен чадър.

Аксесоарът е покрит с фирмени лога и оцветен в емблематичните цветове на марките. Такава необичайна новост от два скъпи бранда ще струва 1290 долара (почти 82 000 рубли). Но има едно предупреждение: чадърът е изработен от плат, който позволява на влагата да преминава и следователно няма да ви спаси от дъжд.

„Моля, имайте предвид, че този артикул не е водоустойчив и е предназначен за защита от слънцето или за декоративна употреба“ , гласи съобщение в официалния уебсайт на Gucci. Според модната къща, аксесоарът е част от съвместна колекция от марки, като ще се произвежда в Италия и ще влезе в продажба на 7 юни.

Заради недоволството и недоумението на потенциалните купувачи, представителят на модната къща коментира нестандартната новост по този начин:

„Този ​​артикул не се препоръчва за използване като ежедневен чадър. Има добра колекционерска стойност и не е подходящ за употреба като ежедневен аксесоар”, каза говорител на Gucci.