Американската певица и актриса Дженифър Лопес на 54 години изглежда толкова впечатляващо, че е много търсена сред марките, които създават бельо. Тя се появява повече от веднъж в реклами на луксозни комплекти от италианската марка Intimissimi, демонстрирайки продукти, изработени от най-добрите материали. Съвсем наскоро Джей Ло отново опита новите артикули на марката и нейни снимки се появиха не само на страницата на марката в социалната мрежа, но и в собствената сметка на знаменитостта.

На снимките Лопес буквално блести в гол комплект бельо от дантела и сатен, украсен с кристали, с подходящ колан с жартиери без чорапи. Върху нея има дълга роба в същия цвят.

На други снимки тя позира в полупрозрачно голо боди, докато лежи на дивана. Косата й е прибрана назад в разрошена коса, добавяйки секси ръб към външния й вид.

По думите на певицата тази колекция е резултат от сътрудничеството й с Intimissimi и се казва This is me...Now.

„От Верона до Холивуд, създадени с любов“, написа Лопес към снимките.

„Колекцията бележи важна втора глава в творческото партньорство между италианската марка и американската икона, които обединиха усилията си, за да комбинират ангажимента на Intimissimi за изключително качество с отличителния стил на Дженифър Лопес. Колекцията черпи вдъхновение от предстоящия албум на Дженифър Лопес „This is аз...Сега", което за нейното дълбоко трансформиращо пътуване на личностно развитие. Името на колекцията и продуктовата гама улавят същността на нейната еволюция, саморефлексия и приемане на истинската й същност", казаха от компанията.