Съпругата на принц Хари Меган Маркъл, която преди четири месеца обяви пускането на собствена лайфстайл марка American Riviera Orchard, все още не може да разреши проблеми с документите. Причината са грешки в заявката за регистрация на марката.

Меган се опитва да запази името на своята услуга American Riviera Orchard за международна употреба преди пълномащабното стартиране следващата година. Миналия месец обаче бяха идентифицирани няколко „неправилни“ твърдения, които трябва да бъдат коригирани, пише Daily Mail.

Службата за патенти и търговски марки на САЩ уведоми адвокатите на Съсекс за различни проблеми, включително погрешна класификация на постелки за йога, кошници за пикник и книги с рецепти.

Агенцията каза, че таксите за регистрация на търговската марка трябва да бъдат платени на различни органи по света на обща стойност 11 382 щатски долара. Netflix, който току-що приключи снимките на готварско шоу с херцогинята, поема търговската дейност на марката, така че е възможно тя да плати таксите.

Представител на стрийминг гиганта отказа да коментира сделката.

Марката на Меган ще се фокусира върху „неща, които са й на сърце“ и ще бъде продължение на нейния лайфстайл блог The Tig. Тя вече е изпратила първите продукти, включително конфитюр и кучешки бисквити, на някои приятели, а сега планира да започне да произвежда вино розе.

Източник, запознат с пускането на пазара, каза, че планът е Меган да бъде пусната на пазара като фар за вдъхновение, стремеж и постижимост. Нейният стил ще бъде рекламиран като достъпна елегантност, а имиджът на херцогинята ще се фокусира върху статута й на семейна и "кралска" особа.