Изключително рядкото Audi 200 Quattro "Nardo 6000" от 1988 г., подобрило два рекорда, се продава на търг.

През 1988 г. тогавашният главен изпълнителен директор на Audi Фердинанд Пиех решава да счупи рекордите за скорост, държани от дизеловия прототип Mercedes-Benz C111 от 1978 г. Три идентични седана Audi 200 Quattro са специално подготвени за проекта. В последствие Audi продават трите коли, две от тях биват унищожени, с изключение на тази – шаси 6000/1. 

Двигателят е 2,2-литров 5-цилиндров агрегат с турбо. Две от колите имаха 20-клапанни двигатели, но този имаше версия с 25 клапана. Тази уникална модификация е потвърдена от бившия директор на Audi Sport за двигателни технологии Улрих Барецки, според списъка на търга.

Максималната мощност достига 650 к.с., а горивото се осигурява от 340-литров резервоар, гарантиращ по-малко спирания.

Рекордните опити са направени на ринга Нардо в Италия от 1 до 4 април 1988 г. Audi постигна рекордите на 500 километра и 1000 км, които бяха съответно 320,78 км/ч (199,32 мили/ч) и 318,30 км/ч (197,7 мили/ч). Екипът на Audi счупи и двата рекорда, постигайки 324,50 км/ч (201,63 мили/ч) в предизвикателството на 500 км и 326,40 (202,81 мили/ч) в категорията на 1000 км. Опитът за поставяне на рекорд за скорост от 30 000 км обаче е изоставен след катастрофа.

Автомобилът, обявен за търг, е управляван от д-р Зигфрид "Зиги" Брун, известен като "най-бързият зъболекар в Германия". Съобщава се, че той е достигнал средно 350 км/ч (217 mph) само след три загряващи обиколки. Брун купи колата от Audi, а по-късно я продаде на настоящия собственик. Другите две коли бяха унищожени, което прави тази уникална част от историята на Audi.

Всеки автомобил разполага с аеродинамични елементи от кевлар, които намаляват коефициента на съпротивление до 0,27, алуминиев покрив и врати, магнезиеви джанти, пластмасови странични прозорци и ролка. Audi също така инсталира по-големи резервоари за гориво, които могат да се презаредят за 25 секунди. Автомобилите запазиха стандартната си система за задвижване на всички колела Quattro.