Професионалните шофьори на камиони остават или напускат работа въз основа на причини, които са свързани не само с пари. За голям процент от хората в бранша, е важно и условията на работа, например добре ли се поддържат техните камиони.
Що се отнася до тираджиите, трябва да се знае, че е необходимо да им се плащат конкурентни заплати. В противен случай има риск, те да потърсят други възможности за по-добро заплащане.
Оборудването на превозното средство също играе роля за привличането и задържането на водачи. Естествено не всички фирми могат да си позволят най-новите модели камиони, но все пак те трябва да бъдат добре поддържани. Шофьорите искат да шофират спокойно, без да се притесняват, че нещо може да се повреди.
Камионите също така трябва да разполагат с някои основни удобства. Важно е седалката на шофьорското място да осигурява достатъчен комфорт, както и радиото е модернизирано. Също така добавянето на елементи, които подобряват безопасността, ергономията и управляемостта. Елементи като круиз контрол правят живота на водача много по-лесен. Сега също е подходящ момент е да се има предвид и маршрута. В проучване шофьорите са посочили, че времето у дома е нещо, което ценят. Затова системите за навигация и оптимизирането на маршрути, с цел по-бързите курсове са много важни.
Авто механиците също е добре да слушат внимателно какво казват шофьорите за това как работи камионът и какво може да се обърка с него. Каква е основната причина за проблем, на който шофьор е обърнал на внимание, и колко бързо може да бъде направен ремонт, за да се върне камиона и шофьора на пътя.
Успешните фирми инвестират в своите шофьори и се стремят да им показват колко са важни за организацията.
Превод: GlasNews.bg
Прочетете още
- 15:33 Акция на прокуратура и полиция в Пловдив! Проверяват фирма за незаконен добив и търговия с инертни материали
- 17:00 Мнение на момиче за кукерите разгневи Facebook
- 13:20 Пребиха звезда от Hell's Kitchen, разказа за системен тормоз СНИМКИ 18+
- 18:32 Посегнаха на една от снежните скулптури, които радваха пловдивчани СНИМКА
Ferrarrito 01:00, 20.05.2022
Аз няма да напускам,че шефа ми още не си е купил ламбуржини.
Гост 22:32, 19.05.2022
Проблемите са много,най вече за двойките които трябва да се понасят минимум по два месеца в кабина два на два
Юлиан 16:11, 19.05.2022
Защото работата е тежка и не е заплатена както треба минимум в момента 3500 евро требада е заплатата иначе няма смисал
Дападжии 12:15, 19.05.2022
Щот са некадърници
Скоро
То скоро няма да има нужда от шофьори колеги честно да ви кажа с тези технологии! Така че всичко ще се автоматизира. Айде после да ми се правят на бабаит джигити по улиците безмозъчните джигитчета смахнати ....
Шофьор
Явно не си излизал от квартала си и да се сблъскаш с кошмарният трафик по европейските аутобани... Професионално съм международен шофьор,а като хоби се занимавам с компютърни технологии.В настоящият ни живот изкуственият интелект няма да може да се развие до ниво масова употреба.Има го и в момента-в затворени комплекси-логистични центрове-минни комплекси,където маршрута е еднотипов,фиксиран. При свободно движение по европейска магистрала робота ще блокира на десетия метър(ако дотогава не е станала беля).
До скоро
Човека ти го каза в прав текст бе олигофрен!!!
Shit 08:02, 19.05.2022
Bullshit
Йордан 21:15, 18.05.2022
Бягат и най-вече заради опашките по границите. На всички европейски граници където има гранична полиция не се работи.
Динко 19:26, 18.05.2022
Колеги според моята жена шофьор на тир да си е много лесно.Караш си и си свиркаш на курвите.Имах транспортна фирма с 4 тира и работата ми е била песен а нейната много трудна акушерка.Имам минати около 2.000000 км.Така че според всеки който не е бил шофьор нашата професия е песен.
Таня
Ей боклук разгонен хаха Иначе си прав братле
Nickned 18:49, 18.05.2022
Има много нова електроника ,която е уж да помага на водача,но в много случаи е пречка. Може би трябва да има възможност за ръчно временно изключване(визирам hill assistance)
driverf1 16:53, 18.05.2022
Абе ей боклук.....,ела да те повозя малко.....
драйвер 2.0
аз возя макети ела се повози и ти с нея
Иво 09:59, 18.05.2022
Боклуци, пък и те имат искания!
1234567890
Иво ,,,защо не се пробваш и да отидеш да кажеш в очите на някой от тези колеги че е боклук .....ако те срещна по пътищата ще ти счупя израстъците който са ти поникнали и с тях се опитваш да се правиш на умен .
Тираджия
Тоя мизирник Иво, ако се качи в кабината и два дни няма да издържи. Най много да стане малката булка по паркингите
Ивелин Иванов
Иво ,информирай се.Жив и здрав.
Ивака е прав
Браво Иво! Поне имаш позиция! Изразявай я свободно, малките мишки карат за без пари цял живот, те живот няма да видят.
Юлианкато си толко отворен кара си дараците саме педал не доклатен
Като си тилкова отворен и мастор карай си сам строшените кочини педро
1234 13:05, 18.05.2022
Колега , малко ще му е това ....
колега от f1
малко ти е отзад колега трябва и от пред да те оправят хаха
Чашков 14:20, 18.05.2022
Хора които нямат и най- малка представа за тази професия по добре да мълчат,а не да коментират че приличат на магарета ревящи покрай концертни зали
Георги
Иво със сигурност ти си боклука. Всичко е на колела бе тъпан. Ако спрат камионите спира живота.
гоги
нищо няма да свърши споко само вие ще намалеете, скоро няма да има нужда от шофери убийци на пътищата, селски мръсни олигофрени диваци с малки пишаци. айде с здраве за норманите шоферчета колеги