Загубени багажи, пълна безотговорност и липса на информация - да те е страх да се довериш на туроператор за почивката си.

Българка съжали, че се довери на туристическа агенция за почивката.. и има основание. В социалната мрежа Фейсбук Мария Стоянова разказва за премеждията си с туристическа агенция, чието име няма да споменаваме. 

Стоянова отбелязва, че е щастлива от факта, че най-накрая и Бургас го огря да има чартър до Египет, организиран от туристическата агенция. Не остана щастлива обаче от тяхното отношение.

Пълен с пътници самолет кацнал в Кайро, където се установило, че липсва багажът на 22 човека. "Никой нищо не знае, представителите на туристическата агенция вдигат рамене, прехвърлят вината на други", пише Мария.

Словения е на път да се превърне в отвратителна дестинация за нашенец

"От летището се издават бележки на всеки пътник, който е пристигнал без багаж. Тръгваме от летището към музея, после към хотела, молба да закарат хората до мола за да си купят четки за зъби и бельо, следва отказ… Нямало как да стане, да си хванат такси или Юбер… Пълна безотговорност и липса на информация.

На следващия ден следват пирамиди и дълъг преход до Шарм ел Шейх. Дочува се неофициално, че в Кайро са забравили да разтоварят 22 багажа. След това неофициално разбираме, че багажът ще пристигне на 09.10 директно в Шарм с полет от София.", допълва още жената.

От туристическата агенция им заявили, че трябва да бъдат благодарни, че ще докарат багажа. В същото време те нищо не направили за пътниците, останали дни без багаж.

"Идва 09.10 и уау, привечер багажът пристига със собствен бус и представител на летището в Шарм. Минава през различните хотели и за да ти върнат куфара ти искат бележката за загубен багаж от летище Кайро /на летището имат 2 копия от същата бележка/, която е единствения ти документ, че 4-5 дни си нямал багаж и си си прекарал една страхотна почивка. Ако не им я дадеш, няма да ти дадат багажа. Извиват ти ръцете. Заплашват те, че багажът ти си тръгва отново. Скандал. От 22-мата човека, само 8 не си дават бележките. Смелчаци някакви…", споделя Стоянова, като допълва, че пътниците са получавали заплахи и от туроператора.

"Тъжното е, че управителят на хотела беше по-загрижен от представителите на туристическата агенция. Тъжно е, че си сключил договор и очакваш, че ще имаш подкрепа, но напротив.. получаваш или нищо, или оправдания и директно те пращат да се оплачеш на авиокомпанията, все едно си закупил самолетен билет директно от тях. В България нищо не е това, което трябва да бъде. За втори път пътувам с туроператор и за втори път съжалявам, че не съм си организирала почивката сама", категорична е жената.

Мария Стоянова добавя, че последната вечер никой от представителите на туроператора не съобщил в колко часа трябва да се тръгне към летището, пътуващите сами си търсили информация.

А Вие изпадали ли сте в подобни неприятни ситуации - споделете в коментарите.  

Откриха древен кораб, пълен със съкровища, във водите до Египет СНИМКИ

На ски в Солените планини? Египет кани туристи на нов вид почивка СНИМКИ