На джипито не му се работи или системата е претоварена?

Вероника Господинова остана потресена след поредното посещение при джипито. "Какви хора работят в нашета здравна система!", отбелязва жената в публикация в личния си Фейсбук профил.

В яда си тя решава да напише няколко реда относно некомпетентността и грубостта на някои от здравните служители. Вероника разказва, че в продължение на един час е чакала пред кабинета на личното й джипи, която все пак е благоволила да отвори вратата и да каже на жената, че няма как да й се издаде болничен, тъй като системата не работила. Казала й да дойде по-късно отново. На въпроса кога точно, докторката казала: "В 12, че 12;30 няма да съм тук заминавам.".

Ситуацията се развива на 25.07 между 8:00 и 9:00 сутринта, като още преди седмица Вероника Господинова изрично е говорила с джипито, като я е попитала какви документи са необходими за издаването на болничен за гледане на болен родител. 

"Срамота това "същество" джипи за поред път доказа, че не е за там. Няма да изпадам в подробности, но досега съм си патила с нея. Поне като си отново се извинявам за езика ТЪПА и некомпетентна, не бъди нагла!", пише Вероника, която не споделя в кое населено място се развива казуса.

Потресената жена споделя, че се е насочила към друг кабинет, където е имала късмет с издаването на болничен. Категорична е, че ще подаде оплакване срещу джипито, което й е отказало болничен.

"След като ми беше отказано издаване на болничен, бързо се насочих към друг кабинет в отчаяние за малко съдействие, поне имах късмет, не разбрах името й, но съвсем спокойно успя да ми издаде болничен и така стана ясно, че система има, ама моето джипи дрънка на кухо. Няма да споменавам имена, но определено много скоро ще подам оплакване, защото такива хора не може и не трябва да работят в здравната система.", добавя Вероника Господинова.

Вижте тук цялата публикация:

Не пускат пациентка да отиде до тоалетна в болница в Стара Загора