Нови съмнения за преизползване на вече продадени билети в градския транспорт на Пловдив. Пловдивчанка разказва, че смачкан и мръсен билет получила от водача на автобус, обслужващ линия номер 36. Възмутената дама алармира за станалото в социалната мрежа Facebook през уикенда. Тя споделя и снимка, на която се вижда състоянието му.

"Ето такъв смачкан и мръсен билет ми даде шофьорът на автобус по линия 36! При въпроса ми "Какъв е този смачкан билет?" Ми беше отговорено "Що, къв е? Ако искаш, дай ще ти го изгладя", пише Минка И.
 
"Пета употреба", констатира Тери А.;
 
"Това си е за НАП. Напишете една жалба и опишете случая и я входирайте. Ще им потърсят отговорност за укриване на данъци", смята Спас Г.
 
 
"Затова първо нека ние преди да хвърлим билетите в коша ,нека ги накъсаме на ситни парченца, за да не могат да ги препродадат! И второ правило: Не връщайте билети на шофьора!", пише Криси П.
 
Припомняме, че данни за препродажба на билетчета за автобусите в Пловдив се появи още преди месеци. В множество медийни публикации по темата дори бе описан пътя на захвърления документ за пътуване от кошчетата край спирките до ръцете на други пътни.
 
По информация на TrafficNews работещ персонал в градския транспорт „върти бизнес“ чрез вече продавани билети. По този начин печалбата от продажбата не се отчита, а парите прибират същите служители. Нещо повече – във въпросната схема са замесени и трети лица, които имат ангажимента да разравят контейнерите за изхвърлени билет и срещу скромна сума пари да ги продават на шофьори и кондуктори.