И преди имаше рекламни стикери на гишето, но този път са се уляли.

Галина Терзиева споделя в социалната мрежа Фейсбук, че рекламните стикери, залепени на гишето за закупуване на билети на автогората в Русе, са в повече, което пречи на пътуващите да виждат персонала, продаващ билети. "И преди имаше прозоречни рекламни стикери, но сега са се надминали", пише тя.

Освен това на гишето е спуснато и допълнително прозрачно парче РVC, което изолира звуците и затруднява комуникацията между персонала и пътниците. "Не чуваш какво ти казват и си принуден да се наведеш (аз се разминах лесно, защото съм ниска, но си представете високите какво гърчене и превиване им е необходимо)", добавя жената.

Другият проблем е плащането. Оказва се, че на Автогара Русе не може да се извърши плащане с банкова карта. Причината - не е осигурен ПОС терминал.

"Вадиш карта и ти заявяват: Не може, трябва в брой!", пише Галина и споделя още, че е казала на персонала, че няма налични пари в брой, за да си плати билета, а служителите й отвърнали: "Излезте пред гарата, там има банкомат!".

"Отивам до информация и питам защо е всичко това? Отговорът ви е познат… Тук има голям човекопоток, сумите са големи и е нормално да са оборудвани с машинки за разплащане! Това даже не бива да е обект на коментари! Докога?", така завършва публикацията на Терзиева.

В коментарите се включват и други разочаровани от автогарата в Русе. Ето какво пише Сезгин: "А тоалетните са под всякаква критика. Без тоалетна хартия, без хартия за ръцете и трябва да си искаш от касиера. Сигурно и в Африка вече няма такива тоалетни. Въобще няма такава държава в ЕС."

И Десислава споделя негативно, но вероятно обективно мнение: "Русенската автогара прилича на петоразрядна автогара - мръсотия навсякъде, естетически неприветлива, отвратително обслужване."

Междувременно бе повдигнат и въпросът за отношението на служителите на гишетата. Някои коментари гласят, че жените, работещи там, никога не са в настроение и все били нацупени. "Има само една жена, която се усмихва понякога. Всичко друго е под всякаква критика - некомпетентност, нагло отношение, висок и грозен тон - все едно насила ги караш да свършат нещо.", пише Габриела Кирилова.