В края на миналия месец споделихме с Вас мнение на жител на Асеновград, който изрази възмущението си от болница в града. Сега екипът ни попадна на поредното такова, което Ви предлагаме да прочетете. 

Наси Момчилова започва публикацията си във Фейсбук с категоричното "Възмутена съм!". Тя пише, че не е доволна от обслужването в Многопрофилната болница за активно лечение и по-точно - от хирургично отделение. От публикацията й разбираме, че баща й е бил настанен във въпросната болница. Жената твърди, че за почти двудневен престой никой от медицински лица не се е сетил да измери кръвното налягане на баща й.

Асеновградчанка се възмути и попита: За какво са ни здравните осигуровки?

"Възмутена съм от обслужването на МБАЛ Асеновград и по-точно Хирургично отделение! За почти двудневен престой не се измери нито веднъж кръвното налягане на баща ми!", споделя жената.

Тя споделя още, че служители в болницата са проявявали нагло и грубо отношение спрямо болните, но повече по този въпрос не й се коментирало: "Наглото поведение и грубото отношение спрямо болните изобщо не ми се коментира!".

"До 15 ч. баща ми беше жив с болки в корема и повръщане. След моето излизане от стаята е починал.", допълва Наси Момчилова.

Към поста си Наси прикачва и две снимки, на които виждаме найлонов чувал и разпиляни празни стъклени шишенца. Жената твърди, че по този начин са й върнали вещите на починалия й баща.

"Искам да попитам така ли се връщат вещи на починал човек - в чували, вътре пълни с болничен боклук???", добавя Момчилова.

Тя завършва публикацията си със следните думи: "Как се грижат за болните, когато нас ни няма, си направете сметка сами!".

Eкипът на GlasNews.bg изразява съболезнования за загубата!

Не пускат пациентка да отиде до тоалетна в болница в Стара Загора