Методите, с които бензиностанциите "удрят в кантара" клиентите, са сюжет на безброй шофьорски слухове. Дали количеството гориво, налято в резервоара, съответства на заплатеното, може да се установи само с високоточна апаратура. Едва ли обаче има шофьор, който да не се е усъмнявал в почтеността на търговците на горива, а с усещането, че го правят на маймуна, идва и естественият копнеж за мъст.

Опарена потребителка, която споделя, че количеството газ, което заредила на една от пловдивските бензиностанции, не отговаряло на капацитета на газовата бутилка на преовзното ѝ средство. Жената споделя още, че заредила 36 литра газ в бутилка, която е с максимален капацитет 29 литра.

Множество гневни коментари на потребители заваляват под публикацията на жената, твърдяща, че са я ударили в количеството, което е сипала на въпросната бензиностанция. Ето и някои от тях:

Друг потребител на социалната мрежа, пък споделя видео, в което твърди, че пистолетът на колонката му е отчел почти 0,80 без той да е натискал спусъка и без да е потекло някакво количество гориво. Случката във видеото се разиграва на софийска бензиностанция, която отново е със същото име като тази, от която жената се оплаква.

Също така и множество хора споделят, че са станали жертви на подобни случаи:

"Преди две години на ЕКО ми се случи нещо подобно... Зареждам си колата догоре с газ, бутилката ми е 40 л и в нея знам, че имам поне 10 л... пичът на бензиностанцията ми зарежда 55 л и при въпрос как става това, той най нагло ми казва да си оправя газовата бутилка... Нямах време да се разправям, защото ме чакаше дълго пътуване. Всички са едини и същи - МЪРШИ!" - споделя Павел П. Петев

"Аз имах съвсем същото преживяване в Газпром Пловдив - Пещерско шосе преди време. При 40 л бутилка и налична газ вътре, заредиха 48 л и казах на момчето да спира - т.е. щеше да събере и още. Като питах защо, се оказа, че ако имам претенции за събираемото в бутилката количество, трябва да им предоставя всички документи на газовата бутилка - в оригинал, където да е описана нейната вместимост, обслужване и преминати прегледи. Освен това трябвало да си платя зареденото, а после ако било констатирано нарушение и е презаредено, ще ми върнат разликата. А кой проверява и кой разглежда тези възражения - и двете ги извършвали от Газпром. Демек никога няма да е в полза на клиента" - казва Иглика Цветкова като отговор на Павел П. Петев.

Снимки: Facebook - Елена Вълчева