Криворазбран ли е начинът за правене на бизнес у нас или ресторантьори се опитват да следват максимата "ден година храни"? Това се питат потребители на социалните мрежи след разказ на варненка, която споделя горчивия си опит да седне на ресторант със свои близки във Варна, в нощта на Голяма Богородица, когато и градът празнува своя празник. Публикуваме сигнала без редакторска намеса. 

 Бих искала да опиша "прекрасното" отношение към липсващите туристи в гр. Варна. На крайбрежната улица, където са заведенията към 1-ва буна На една от кръчмите, защото са точно такива, ни казаха, че трябва да направим сметка от 25 лв на човек най- малко иначе хич да не сядаме.

То можеше и много повече да направим, но така като ти го кажат ти се отщява всичко. И сега идва кулминацията ресторант ли е , кръчма ли е Чифлика. Настаниха ни, добре. Изчистиха масата- добре, и дотам. Няма меню, 15 мин. Дойде менюто, старо скъсано, липсващи страници.

Поръчахме храна и напитки. Напитките 35 мин никой нищо не носи. След запитване какво става дойдоха. Яденето на 55 мин от поръчката дойде една пърленка. 1, 30 мин след поръчката казахме че си тръгваме и дойдоха 2 порции, ние сме 4 човека. Никой не даде прибори.

Сервитьора отказа да ни донесе прибори. Помолихме друга сервитьорка. След 2 ч и 15 мин чакане дойде 3та порция, още 15 мин след това 4тата. Искаме сметката и с нея ти носят пърленката , която трябваше да ядем с храната. Че няма да стъпим в тая край на Вярна е ясно, но с такова отношение поне не се оплаквайте от липса на туристи!

GLAS.bg е готов да публикува и гледната точка на заведението.