"ТОЛ системата не може и не трябва да бъде на загуба. В момента има нужда от събираемост на глобите, а тежкотоварните автомобили да заплащат такси за второкачествените пътища. Всички ТИР-ове трябва да се следят, защото има множество случаи на претоварени камиони, които разрушават пътищата. Да си плащат, както го прави всеки един от нас", заяви Йордан Терзийски, който е  зам.-председателят на Комисията по регионална политика, благоустройство и местно самоуправление в Народното събрание и депутат от „Продължаваме промяната“.

"Трябва одит на пътищата, след това да се включат в 4-годишна програма, да се бюджетират и да се преценят приоритетните пътищата. Има пари в бюджета за най-спешните ремонти", допълни депутатът.  Терзийски смята, че трябват качествени ремонти. 

"Всички имаме нужда "Струма" се случи по най-бързия и ефективен начин", допълни още зам.-председателят на Комисията по регионална политика, благоустройство и местно самоуправление в НС.

Решиха за цените на винетките през новата година, планират разширяване обхвата на БГ ТОЛ

Припомняме, че в край на месец декември 2021 година вицепремиерът и министър на регионалното развитие и благоустройството Гроздан Караджов заяви намерението за разширяване обхвата на БГТОЛ към второкласните пътища за камионите.

„Замисълът на реформата на тол системата е именно товарните превози да заплащат повече, отколкото автомобилите”, каза тогава Караджов.

"Например, ако един тир влезе в България през Русе, той може да отиде до Силистра, да си свърши работата и да се върне, без да стъпи по първокласен път. Ниските такси са в ущърб на нас като държава и общество, защото всички имаме нужда от тези пари, с които да се поддържа високо качеството на пътя", изтъкна Гроздан Караджов.